Salı, Kasım 27, 2012

la havle serap company*


Niyahhh,,, baş ağrıma mütakip ne yazacağını unutma atağı.Oysa sorular vardı kafamda,kallavi bi post yazacaktım size buradan.Unuttum ben hepsini, b12 you still alive?b12 ye bok atmıyım hemen.Kafam karıştı evet ama sebebi yine bi şekilde mouseumun Yatzer kuluna tıklamasıyla oluştu.'Tıklamalardan ırak olayım sitelerinden biri' Yatzer ama  bi şekilde hoppp diye önüme çıkıyor ve sonrası lö tufan.

The GMG House By Pedro Gadanho In Torres Vedras, Portugal başlığında bi on dakka saydırdım mesela.O yatak odasını araklama nöbetleri içinde tutuşan bi ben var benden içerü.Olanca beyazlığıyla bana ışınlansa ne var ?Muhtelemen o adama bi yatak odası koymaz.
House on Faroe Road by Paul+O Architects in West Kensington, London, UK başlığından ise bi kaç ahşap sandalye araklamak niyetim var .
Villa Extramuros In Arraiolos, Alentejo by Vora Arquitectura başlığından ise mutfağa göz koy.Mermer var ,annem olsa ''üstünde limon kesme leke kalıyor'' derdi.Abi şaka maka kadın yıllardır bunu dedi ya,yılmadan her  allahın günü söyledi.Limon görünce otomatikman mermer tezgah geliyor aklıma.Salata,limonata falan gelmiyor yani.
Herneyse homedesign beyin göö modumuz bozulmasın.

Çölde serap görme hakkım var.İstediğim hayali kahramanları ve hayali objeleri görme kredim var.Kimse kafadan kontak diyemez.Ben şimdi biraz daha Yatzerlenip desert istiaresine yatayım.

Tüm gün dinledim:
Joyce Sims - Come Into My Life