Çarşamba, Kasım 21, 2012

önümüzdeki boardlara bakacaz artık*





Bi yerlerde hayat ve saate dair her-şey (ama her-şey) durup dururken diğer yanda acayip şeyler oluyor. 'Fear Can Be Erased from the Brain' araştırma yazısını okuyunca ''insanoğlu her bi şeyi yapabilir amk '' diye insanlığın kudretinden korktum.Yeminle...düşünmüyor değilim;20 yıl sonra isteyenleri tekrar maymuna felan çevirebilecekler mi?Çok bilimsel girdim di mi?

Tamam beeee değişiyorum konuyu,,,zııııttttttttttt geri alıyorum yazıyı.
Artık deve meve sapına kadar turistik olduğu için daha local bir mevzu ile sadede gelme gayretindeyim.Mısır'lı gençler şakır şakır desert-ride uzmanı olmuşlar.İzlemesi o kadar keyifli ki tarif ederken abartıya kaçma olasılığım fazla diye yoğun bi tarife girmiycem.Ama şunu söyleyebilirim ki ;durmadan bi 2 saat aralıksız seyredebilirim onları.
'Desert-ride mı ?Kimseye bi şey olmaz gider bana olur,giderim kafam kadar akrebin yuvasına toslarım?' şeklinde ilk Türk kız tepkisine karşılık
Morihei Ueshiba'nın sözü fısıldandı kulağıma :“Life is growth. If we stop growing, technically and spiritually, we are as good as dead.”
Niyahhh ,tamam o zaman izleyin de görün Türk'ün azmini diye içinde kendiminde olduğu şöyle bir sand boarding videosu paylaşmak isterdim lakin üzgünüm.

He bu arada kulağımda:

Jaco Pastorius - Come On, Come Over