Cumartesi, Aralık 22, 2012

ayrıca felsefede 'devimselcilik' olarak ben*





Oysa,oysa ve oysa devamlı uykum var.Çekimler bi yana dursun ,hatta durmasın uykunun engellediği çekimler bile var.Kış uykusu sendromumu çöreklendi ta habu cönsüme.Acaba ayı kadın mı oldum ben?Stüdyo ortamında esnemekten milleti krize sokuyorum ve elebaşı tamamen benim.Esnemenin kaynağı hep ben oluyorum.Modellerin istediği son ses Rihanna şarkılarına rağmen.Tüm 'eller havaya' ve 'yardır mevlam lö pop kültürella musico' eylemlerine rağmen.

''Why do bears hibernate?'' sorusunun cevabı:''When fall turns to winter and the temperature dips, the food sources for the wild animals becomes very scarce. Some animals wait out the harsh conditions of winter, constantly searching for food and shelter. Other animals, like the bear, spend the winter in hibernation.''

Vay be kesin bi şey oldu bana.Aslında bildiğiniz üzere kışları daha verimli atlatan bi yapım vardır.Nedir ne değildir acep.Buranın havası olmasın?Ger gör beni boz ayılık neyledi.Bi kere hep yanlayacak bi üçlü koltuk ve eşantiyon yastık arıyorum.Bi boz ayıya dönüşebilme ihtimalim nedir?Somon monon yemeye kalkar mıyım?Hep böyle uyumak mı isteyecem?Gerçi şekerleme iyiymiş, bak .Emmeeeeee,benim modum şekerleme konseptinden macunlamaya yatay geçiş yapmış olabiler.Üffff bi ortam yok yemin ederim ya.Sıçtıımın huyu suyu yeaaa.Atlama ipi şurda,al atla 100 tane ne var ?Pilates topuda bana bakıyor,kalkıp birazdan Recep İvedik gibi bi tekme atacam ona sonra uyumaya gidicem.
Ama yarın sabah She-ra gibi kalkacam.


Movelu groovelu bi şarkı dinliyelim bari.
Phat Fred- Stay On The Groove