Pazartesi, Mart 11, 2013

hey Romeo,tahta kaşıkla karıştır*


Beni öldürmeyen kek tarifi beni -home tv tereyağlı kek uzmanı- yapar. 
40 saat özenerek yaptığım keki çöpe yollamak zorunda kaldım.'Çay demlerim yanında ılık ılık yeriz' hayallerim yok olunca cinnete bağladım.Kürdan elimde beklediğim son 10 dakkam tam bir kısa film tadındaydı.''Zaten bu fırını ben tanımıyorum ondan oldu'',''bak altına bi tasa su koyun diyor,koymadım ondan olmadı'',''cevizleri unlamadım ondan oldu'',''zaten internetten hangi kek tarifini yaptuysam çöpe yolladım'' gibi çamur yorumlarım eşliğinde kek kalıbını yıkadım.''Yooo,yumurtalar soğuk falan değildi,oda sıcaklığındaydı''diye de içerine laf yetiştirmekten geri kalmadım.
Amaa durrrun daha yeni başlıyoruz.Dışı hemen pişen lakin içi pişmek istemeyen bu kekin dramı benim kek hayatımı sonlandıramaz.Deli ekipman kuruyorum.uheuuhe.Vanilya özütü bile yapacam.Bi tek Cenk'in kek tarifleri birebir oluyor.O yüzden ona kulak asıp vanilya özütü olayına el atacam.Dev anası gibi kabaran keklerimle arz-ı endam edecem mutfak boylarında.Denenmiş harika sonuçlar alınmış 'gerçek tarifi' olan arkadaşlar varsa beni lö maillesinler.Portakallı,havuçlu,mavi haşhaşlı kek ile başlayalım mesela.

Herneyse,geleneksel alakaya maydanoz kısmını atlayacağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz.
Şimdi bir kek olayı nasıl romantik hatta dikey geçiş yapar görün.Juliet öldü mü,romantik kek icracısı kaldı mı?
Cinnet sonrası sakinleşmek için romantik bir müzikal meditasyon yolu tercih ettim.Helen Shapiro'dan başka kimseye yakışmaz bu şarkı derdim,
oysa:

Helen Shapiro-Will you still love me tomorrow  
Amy Winehouse-Will you still love me tomorrow