Salı, Nisan 09, 2013

body can create an illusion of life*



Transaquania'yı keşfetmet,keyif almak ve hayatı başka şekilde yorumlayış şekillerine hayran olmak hissiyatlarını onları canlı izleyebilme istediği kovaladı.Hep çok istedim;onları videolardan değil aynı salonda o enerjinin kol gezidiği anlarda izlemek istedim .Nefes aldığım süre zarfında hayatın değişik tadlarda yorumlanışını eme eme yaşamak istiyorum ben.Hangi ressam maviye nasıl dokunuyor,hangi balet havayı nasıl okşuyor,hangi şair bizi acımasızca haklıyor,hangi fotoğrafçı allem ediyor kullem ediyor,hangi heykeltraş bizi bir noktaya aşık ediyor,hangi yazar bizi semalardan denizlere bungee yaptırıyor bilmek ve hissetmek istiyorum.
Tüm evrensel dilleri dillemek isteği,gerçek ve gündelik hayattan surreal kaçamaklarla kopmak istediği sizi gerçeklerle dalga geçebilecek kıvama getirdiği an ,sanat üzerine düşen görevi başarıyla halletmiş demektir.

Dille:

Transaquania - Into Thin Air