Perşembe, Nisan 11, 2013

Trebuchet space tour*





Zamanda bi sıkışmışlık oluyor bazen.Bi mancınık bulsam; hemen bulduğum ilk surlara fırlatacam kendimi.Belki dinazor fırlatan katapult bulurum ,işte o zaman taa küçük ayıya kadar fırlatabilirim kendimi.Evet surların ardı kesmez,daha bi gök konseptli olsun.'Saadet yüklü kervanlar' serisine 'saadet dolu mancırıkları' da eklemek lazım.


///Fırlatılma fantazyamın fon müziğini bile buldum.Etrafımda ki herkes ''Ne mırıldanıyorsun,anlamı ne?'' diyip durdu.Tüm gün dilime dolanan Eğri büğrü ama yine de doğru

///Harükulade iki sergi gezdim bu arada.Fotoğraf sergilerinin bile akışkan bi şekilde insanları içeriye çekmesine şahit olmak çok güzel.İnsanların ajandalarına bu sergileri not edip,sonra gezerken kendilerince notlar alması daha da güzel.İkisi de siyah beyaz tufanındandı.Sanırım bu hafta siyah beyaz haftam benim.Lakin bizim gündemimiz de siyah beyazdı.Siyah beyaz bi konsept üzerine çalışmaktayız.

///Bu tempoda hayvan belgeseli voltajından kurtulduğumu sanıyorsunuz pek bi yanılıyorsunuz.Artık pet olarak 'çayır köpeği' beslemek istiyorum(evet ismi ile cinsi lö non-alaka).Hatta tüm ailesine kucak açıyorum.Onlarla her sabah terazi lasti cimnastik yapmak istiyorum.Yahu bunlar dünyanın en tatlı yaratıkları olabilir mi?

///Dear Jean Prouve ,sana aşık olmamak için görsel haz dengemin yerinde olamaması gerek.Cidden bu sandalyeler beni çok heyecanlandırıyor.Aslında ilk başlarda bu denli dikkatimi çekmiyordu;görüp biliyordum ama asla sahip olma fikri aklıma gelmezdi .Ne zaman ki T.'nin sahip olduğu üç parçayı gördüm,dokundum ve oturdum o zaman anladım.Güzel adamlar dokundukları her ama her ayrıntıyı güzelleştirir.Pardon oturdukları.

///Bazı -dabılyu dabılyu dabılyu nokta komlar- çok işveli.İçine çivileme dalıp bir türlü karaya ulaşamamak gibi.Bi bakıp çıkacamların minimum 1 saat sularına bağlanmaları gibi.Bazı sayfalar 'gel içimde kaybol'der gibi.Peki canım,geliyorum.

///Assolisti sona bıraktım.Çok beğendim bu güzellemeleri.Hayat, hayatı karıştıranlarla güzel.


Şimdi ben kaçar.Ama henüz daha burdayken,
Mangoneller hazır mı?
Hazır
Ateş
Direk bom
Kafadan bom