Cumartesi, Mart 17, 2007

deryadil ol ki bu hayatta rahat olasın *



Haftasonu keyifler gıcır dimi * aynen * tanrıya şükür kelle kulak yerinde * başka ne istiyelim * gel yamacıma * şimdi bana bi kulak kesil * bu haftanın konsepti tamamen GÜNLÜK * ne alaka demeyin * böyle * aslında ben günlük yazmaya başlamadan önce hedef kitlemin çoğunlukla lapinler olacağından bi haberdim * tersine şuuru açıklarla olan iletişim şeklini seviyorum * ama marifet bu lapinleri atlatmakta * yanii marifet bende arkadaşlar * günlük yazıyorum diyince benim kadrolu laipnlerim hoppppp hemen atlıyor * evet bunu bi kez daha tez elden kabul edin * ben bir ; '' yedim , içtim , .... '' bloguyum *
*
he bu arada
match ler geliyor savrulun * bu ne demek oluyor ben yine bi yerlere kaçıyorum
kocakarı masalı anlatmıyorum * burda ilime bilime katkı sağmaktır tek emelim *
öperim *