Pazar, Mart 11, 2007

sanırsın ki ....



niye sanmıyım ki * sihirli bi değnek olma olasılığı bana göre sıfır değil * ama en az Hande Yener ' in Madonna olma çabaları kadar da imkansız * yani kısaca imkansız *
ama şimdi bu değnek çalışıyor olsa * tuzlu çekirdek isterdim * dudaklarım tuzdan silikonlu bi hal alana kadar yerdim * Brian Molko yu yanıma ışınlayıp * kişiye özel konser vermesini sağlardım *
bu değnek kimin mi * aşağıda ki veletlerden birinin * onlara acayip önemli hayat dersleri verdim dün * mesela onlara asla toplum içinde burnunuzu karıştırmayın demiyorum * idealist örnek büyükler gibi evladım onun adı sümük değil mukus demiyorum * onlara en seri ve çaktırmadan sümükleri nerelere sürmeleri gerektiğinin tiyolarını veriyorum * anlamıyorum çocuklara neden inatla burnunuzu karıştırmayın derler * bunun her çocuk yaptı * yapıyor ve yapacak * 404 uhu dan yapılan çakma sümükler de cabası *
iğrenmeyin arkadaşlar * bunlar hayatın gerçekleri*
pek bi öperim sizi *
burnunuzu karıştırabilirsiniz * burun sizin *
hayatta bu kadar yasak olurmu yahuu *