Salı, Mart 13, 2007

mart ve inceden terennüm *




bazen çok ballı olduğumu düşünüyorum * Mart ayı da öyle bi ay * sevdim bu keretayı ben * pek yaldırak bi ay gelmezdi gözüme ama bu sıralar 1 numaralı ay ilan ettim onu


tamam tamam küresel olayını fazla temdit etmiycem * oysa ben başka bir konudan bahsedicektim * şimdi biz günlük yazıyoruz ya * evet ben resmen bi sanal günlük tutuyorum * pekiii bi insan bi insanın günlüğüne neden sinir olur * ben kimsenin hayatına sinir olmuyorum mesela * yooo ben iyilik elçisi değilim polyanna da değilim ama kimsenin sayfasına ahkam kesme hakkını görmüyorum kendimde * bu konuya nerden geldim * evet doğru tahmin ettiniz * bana çok trajikomik mailler geliyor * bence bu olay sadece Türkiye 'de vardır * evet çok hoş mailler alıyorum ama onun yanında bana satırlarca kin kusanlar kadınları okuyorum * ve bu gerçek içlenrinden gelen bi kin * yapmacık değil * benim bloğuma gerçekten sinir olan ama okumadan yapamıyan bi topluluk var * ne enteresan değil mi * bi insanın günlüğüne Tık lıyorsun ve okuyorsun sonra hoşuna gitmiyor ve ona kıl oluyorsun * sonra dur ulan ben şuna bir mail yazıp haddini bildiriyim diyorsun * ve üşenmeden bana mail döşüyorsun * ne diyorum biliyomusunuz ben bişeyi bu kadar kafaya takıcak kadar boş vakti olan insanlar olduğunu sanmıyordum * ama size kötü bi haberim var ben yine ayak koymaya devam edicem * öperim gerdandan * yalapşap *




hemen Zap * KİME * tabii Dumdum hanıma *

yok yok korkmayın Deya Baykal ' ın izinden gitme hevesinde değilim ama bazen kendi çantalarımı kendim yapmak hoşuma gidiyor * özellikle jean çantalar * yaz için kumaş olanlarını da yapıcam * eeee heralde buraya koymadan olmaz * sizinle paylaşıcam *


ben hala çalışıyorum * ilham bu ay fena geldi * 2 gece sabahlamışım haberim yok *