Pazar, Mart 11, 2007

kemerleri yukarı alalım efendim *



ahaaa valla bu sene benim senem * 60 lar 70 ler ve 80 ler etrafta kol geziyor * eskiden bana rüküş diyenler artık demiyor * bende bu rahatlığın keyfini çıkarıyorum * eskiden kemeri yukarı takınca bana kro derlerdi şimdi amma havalı oldum ha *


böyle yağmurlukların veya montların üzerine de takabilirsiniz * ama elinize minik bir çanta almak şartıyla * eğer bi parça kocamansa diğer ayrıntıları minik tutun * mesela kocaman bi küpe ile kolyeyi beraber asla takmayın * ya kolye takın ya küpe * ya kocaman bi kemer ya kocaman bi çanta * göz yormayın erkekleri kaçırırsınız valla *

korse ve jartiyere de geri dönüş var * kelebek marka eski korseler çok hoşuma gidiyor * hani şu yanları fırfırlı 50 lerin ten rengi korseleri * çok eğlenceli * eeee niye anlatıyorum bunları * ya mekik çekin beli ve göbeği inceltin ya da korse almaya gidin hemen diye *



devamlı kemer takıcaksınız diye bi laf çıktımı benim ağzımdan yoo * değişik renkte kuşaklar diktirebilirsiniz * ben kırmızı ve mor tercih ettim *


tarih tekerrür edip tüm dünyaya senelerden sonra tekrar tayt giydirdi ya ölsem de gam yemem * sıra vatka da * bakın ben giyiyorum * 80 lerde boyunsuz kadınlar gibi gezmek isyterdim ama maalesef o dönem velettik * eeee bizde şimdi giyeriz ne olcak yani *huuuuuuu vatka ruhuuu ordamısın * eeeyyy vatkaaaa eğer geldiysen 3 kere masaya tıklaaaaaaaaaaaaaa *