Salı, Temmuz 24, 2007

white me*



fotoğraflarla siyah beyaz büründüğüme bakmayın * ben ikizler burcuyum bana aldanmayın * piffff * baksana uykulu halimle kafiye den eksik kalmıyorum * ne diyordum * siyah beyaz fotolandığıma bakmayın * aslında 1 saattir noodle ile yemyeşil oldum * ekolojik trend dekorasyonu da hemen himayesine almış * bakınız ağaç desenli yeşil lamba hemen benim olmalı * insanda yürü len yağmur ormanlarında bi turlıyalım hissi veriyor * dahice düşünülmüş aydınlatmalar bunlar * british tree koleksiyonuna hayran kalan ben * çeyize hemen eklenmeli *öhöm
güzel şeyler okuyup hamakta yatıp * No - rio Yamanoi karikatürlerine derinlemesine dalıp * ve içinde çilekler yüzen güzel bi limonata *

sabah kalkınca Anita Ekberg gibi kalkmak istiyorum * kadın yıllarca dünyanın en güzel gülen kadını seçilmiş anketlerde * yandan yandan gülüş çakarmış * dur bugün bi deniyim bakıyım *


bugün hava çok sıcak * deniz süper görünüyor *
aslında herşey güzel görünüyor * o ara renkler yokmu ah ah !
işlere bugün tek ayağın üzerinde durma cezası veriyorum *
sinir sisteminde ki mahlukatlara off day *
bu huşu ile ; bana küresel ısınmaya yataklık yapmak düşüyor *
üzgünüm *