Perşembe, Temmuz 26, 2007

easy to understand *



Objects of my affection eşliğinde kedimle debelendim * bundan şahane bir uyandırma servisi olamaz * ben görmedim !
*
yana yakıla arkadaşımın telefonuyla uyandım * 2 hafta paso düğünlere davetliyim * bronz tenim parıl parıl ışıldak gibi parıldasın * gündeş kızımız gibi tenim simli durmasın ama parlasın istiyorum dedi *
-
-
tamam bu konuda 2 formül var ikiside tutar :
1 )Mac face and body fondöten ve mac gold for pigment i karıştır * boya paletlerinde karıştır * vücuda ve yanaklara sür
2 )Mac hypreal sps ışıltılı fondöten ve full compact ı karıştır * ve allah yarattı demeden dekolteye iyice yedir !

bu kadar dişi tiyosu yeter *

burdan çeken yunan radyo kanalları eşliğinde yine çok sıcak bir güne tanıklık deceğim * elbiseler bakacağım * sizlere önereceğim *


modüler hareket engellenemez !!!!! evimde ki herşeye başkaldırı serbestliği tanıdım


çilekli limonatama herkes çok güzel diyor * tanrım nasıl gaza geldim * hergün tepeleme yapıyorum * limon yetişmiyor * burda bulmak zor * ondan toptan kilo ile alıyorum *
şimdi anladım kadınların yemek yaparak ve bunları beğendirmek için verdikleri savaşı *
komşular beğenmeli * herkes onun yemeklerini övmeli *
bunu senin gibi yapanı görmedim lafını duymak için mutfakta kan ter içinde kalan kadınları çok iyi anladım *
çünkü ben limonata ile bile gaza geldim *
ego yemeğe bile karışıyor * nasıl yaratıklarız biz kadınlar