Çarşamba, Temmuz 25, 2007

well ,think of that !


sıcaklar ha bire bastıra dursun * ben günlerimden şikayetçi değilim * bilmem belki bir plazanın tepesinde basık bir ofiste tıkılı kalmış olsaydım aynı satırları yazıyor olmazdım belki de *
Ada artık çok kalabalık * heryer vıcık vıcık * Olimpos'u mahveden o üniversiteli çakma entel eğilimli biracılar tarafından istila edilmiş durumda * 7 sene öncesinin bilinçli * şarap sever ve şaraptan anlıyan tatilci profili artık yok * tikky ler için nasıl Bodrum bir etiket olduysa * Olimpos ve Bozcaada 'da bu baştan aşağıya mor giyinen çakma altermatif tiplerin istilasında * ada halki para kazaniyor diye sevinirken bir yandan gördüğüm manzaralar karşısında üzülüyorum *
bugün denizin içinden ve hortumun altından çıkmama gibi bir şık var elimde * ama diğer taraftan klimayı açıp kitaplar elimde malaklamak şıkkı daha yakın geliyor *



bu ne güzel birşeymiş yahu ! ice * oh * cream * oh


tırnaklar siyah ve mavi * french li cici kızlara bir süreliğine elveda * bangır bangır 70 ' ler akımı sonbaharla birlikte bütün sezon bizimle olucak * bu sezon daha yoğun olucak * tırnaklarınızı karartmaya davet ediyorum sizi *