Cuma, Temmuz 27, 2007

piksel piksel fırtına hareketi *


çılgınlar gibi esiyor burası * fırtına gibi gibi * esince ne oluyor * sivrisinekler kuytu yerlere hücum ediyor * dün gece sivrilerle verdiğim mücadele sonucu hem onlar hem ben bitkin düştük * zamane sivrileri acayip akıllı ha * yatak altına ve dolap arkalarına saklanıyorlar * çelimsiz diye beyinsiz sanmayın onları * sivrinin dişisinde bile akıl vardır


her ay aklınıza gelebilicek tüm dergileri okuyorum * ben eğer sabit bir yerdeysem kargoyla yollanıyor * ama değilsem ordan burdan alıyorum * ama yaz ayı gelince Çağla Kubat 'ı görmekten sıkılıyorum * form sante 'yi her açtığımda mutlaka karşıma çıkıyor * tamam ;hem surfçü ,hem zayıf hem çok güzel * biz kadınlar bunu kabullendik * ama yaz dergilerinde onu görmekten bıktık

beni çok uzaklarda yalnız bırakmayan tt net sayesinde güzel şeyler buluyorum *


bu kitabı edinmek için sadece otçul olmak gerekmiyor * canlı yiyenlerde bu kitabı edinmeli *çok değişik tarifler var * gelen misafirleri 12 den vurucak cinsten * kaynanayı şokeee edicek cinsten *