Çarşamba, Ekim 31, 2007

şehrin acelesi onu da sarmış *




yokluğumda bu kadar çok güzel özlem dolu mail adıktan sonra sözlerime nasıl başlıyacağıma karar veremedim *
siz beni özlediniz özlemesine ama lakin bana bir faydanız dokunmuyor arkadaşlar *
odam darmadaaannn * toplamam gereken çok şey var * ayaklarım hala zonkluyor * gözlerim altyazı geçiyor *
ne etrafı toplayanım * ne de savaş görüntüsü durumunda ki dolaplarıma bir el atan var *
büyük şehirler yordu beni *
gerekli olan birçok şeyin yanında gereksiz olanlar ağır bastı *
İstanbul ise tam kabustu * İstanbulda ki evimi özlemiştim özlemesine ama trafiğin hayatı kilit noktasına getirişi kaosun allahıydı *
havaalanından eve gitmek yurtdışına gitmekten daha uzun sürecekti nerdeyse *
misler gibi kumaşlarla döndüm *
heyecanlıyım *
ama konuya gelelim hala ayaklarım ağrıyor *
uzun bir süre yürümek değil yatmak istiyorum *
beni köyümün yağmurlarında vaftiz etsinler nidalarıyla geldim köyüme *
tanrım kuş sesiyle uyandım dün *
şaka gibi *
şaka gibi lafı amma trendy dimi * halam bile ben bişey diyince * şaka gibi diyor *
yaşlılarıda bozduk ey Türk gençliği *



Anayurduma dönünce ilk olarak Ferhangi Şeylere gitmek istedim *
şimdi lapin gibi atlayıp o oyun on bin yıllık oyun demeyin bana *
gündeme göre kendini yenileyen bir oyun *
olayları Ferhan Şensoy un açısından dinlemek istedim ilk olarak *
sanki istediğimi duydu ve gazeteleri aldı seyirciyle karşıklı değerlendirdi *