Perşembe, Kasım 01, 2007

bi dakka şeytan ! bizimde bir bildiğimiz var elbet *




metro ve trafik hesabı yapmadan uyandım bugüne *
ne alıcam nerelere gidicem telaşı olmadan * burda acelesi yok hayatın *
trafiğin kilit olduğunu vapura koştura koştura depar atma hesaplarının yerini bahçemde ki sapsarı ayvaların olup olmadığı hesapları alıyor *



dün ayaklarım ağrıyor dedim ya *
bileğimi burktum el diyarlarda*
cartt diye ses bile çıktı * kendi kendine yerine girdi ( burayı salladım ) *
ama ben yılmadım * tak takkk topuklu ayakkabı sesini duymadan sokakları arşınlamak istemedim *
bilek ve ayak toplu halde şiştiler *
yeterrr artık anamız ağladı topuklu giyme diye konuştular benimle *
oysa ben bankacı hatunlara çok özenirim * devasa topuklu ayakkabılarıyla dolanırlar bankada * birini çevirip sorasım gelir * senin ayakların şişmezmi diye *
gerçekten bankacı bayanların o devasa topuklu ayakkabılarla ayakları hiç onlarla konuşmazmı * yeterrrrrr diye *
bankanın üst katındakiler daha acayip * onların topuklar tam Safiye Soyman topuğu *



yeni kitaplar edindim *
okumak için uygun moda uygun kitap tespiti aşamasındayım *
Els de Temmerman kitabını bitirmişliğin bir rahatlığı var üzerimde * kimi görsem tavsiye ediyorum * ben geç kaldım okumak için siz kalmayın diyorum *

güzel tiyatrolar * ve sinema filmleri * videoklipler gönlümü şenlendirdi *
ülkenin bu umutsuz günlerinde Fatih Akın üzerime bütün umut taneciklerini serpti * umutlandım * göğsüm kabara kabara çıktım filmden *


sadece kumaşla olmaz bu işler cicim *
vintage aksesuarlar bizi tamamlar *
Johnossi dinliyorum bir yandan * diğer yandan bunları yerleştiriyorum *
çok basit yerlerden buldum bunları * seçerken aldığım keyif anlatılmaz *
yaniii öyle İstinye Park ' ın dereleri aksa yukarı aksa şeklinde bulunmaz *İstinye park 'da '' hepimiz Eda Taşpınar ' ız çıtır ve kart kızlar '' yarışması düzenlensin istiyorum * en çok Eda Taşpınar olma hevesinde olan kıza plaket verilsin *
ya hatunda 1.80 boy var * o devasa bir çanta takar * yahuu bizim pigmelere ne oluyor anlamıyorum * o takıyor diye bizim kızlarda gidip aynısını alıyor * boyu kadar çanta takan kızlar var *
kızın yüzü geniş kocaman gözlükler takabilir * ama sen niye takıyosun ey minyon surat ?
kısa boylular kızmasın bana * ben komik duruma düşmeyin diye burdan kulağınıza fısıldıyorum *

London tam bir noname cenneti *
sokak modasının Japonya 'dan sonra ki ikinci merkezi bence *
herkes kendi tarzını yaratmış *
sürü psikolojisi yok *
herşey karışık ama çok keyifli*
*
1900 lerin Edwardian tarzı*
Medieval akımı *
40 ların esintileri *
romatikler *
new romantikler *
Alaia etkisi*
90 ların grunge akımının yumulşamış ve fenimenleşmiş hali *
A line elbiseler * pilili hacimli etekler *belden kesik elbiseler *
metalik fütüristik ve art nouveau *
Twiggy konseptli tipler *
anlycağınız LV çantasını ve tek taş eşşek kadar pırlantasını gözünüze sokmaya çalışan kadıncağızlar yok meydanda *
tamamen kendi kendini kombine eden * kendi stilini renklendiren ve bunu en ucuz şekilde beceren insanlar var *
ama şunu bilin ki Vintage akımı artık ömrü billah bizimle olucak *



cins kedi arıyan arkadaşıma dellendim *
neden bu kadar kızdığıma anlam veremedi kendisi *
efendim o aradığı kedi soyluymuş *
nasıl bir ırkçılık bu ya *
siyamlar soylu kediler * tekirler zenci köle kediler mi *
allahım hem gülüp hem arada tırnaklarımı yedim *
annemin sert yaptırımları gibi bende ya tekir alırsın ya evine gelip o soylu kedini görmem dedim *
yahu sokakta bu kadar sevgiye muhtaç hayvan varken * nedir bu hayvanda bile marka telaşımız * çanta prada olmalı onu anladım ama kedi de siyam mı olmalı * sokak kedisinin neyi eksik ayol *
ayrıca tekir kedigillerin tek mirasçısı *
gerçek kedi tekir yani *
alnının ortasında M harfi varsa o tekirdir *
ve sokak kedisi dedikleriniz sizin milyarlar akıttğınız kedilere on bin basar *

bu post da sinirli bitti kuzucuklarım!
hayvan ırkçılığına son !
şekilci olma * tamam karını ince belli 90 60 90 diye seçebilirsin * sende kocanı sana gold kredi kartı versin diye sevebilirsin ama lütfen pet alırken bari şekilci olmayın !