Cuma, Kasım 02, 2007

intizamla geçiyor bulutlar * hep bir ağızdan

yağmurlu günün hantallığı ne hoş *
uyumamak için zor durursun * hele akşam üstü nasıl bir şekerleme ister gönül *
güzel kahve ister * eskiden kahve içmez içene çok kızardım *
ama artık öyle düşünmüyorum * yoo aslında starbucks 'da kahve içenleri görünce düşünüyorum * starbucks 'ın kahveleri üçüncü sınıf kahvelerdir * ama tabii üçüncü dünya ülkeleri için Brezilya ' nın el değmemiş kahvesi kadar velinimettir *
nescafe ye daha çok saygım var şu starbucks ' dan *
ne çabuk unuttun lan cafecrown aralarını diyebelirsin * eee insanoğlu böyle işte *
bişeyler dinlemeliyim !
alta geçin kahve konusu baydı !




gün kavramım uçtu gitti * Cuma günü olduğunun hatta yarın haftasonu olacağının farkında bile değilim *
cep telefonuma gelen mesajla tarihin farkına vardım *



bazen moda mizanseni yaratmak çok hoşuma gidiyor *
herşeyle dalga geçmek gibi birşey *
maksi minimalist her ne varsa darmaduman etmek * ohh o ne keyif be hocam !
bir defile yapsam ismi BAK DALGANA ! olur



beni özleyen yavşak bir gri kedi var *
kedilerimle aramızda ki sıkı bağı gören alkolik komşum benim biran önce evlenip çocuk yapmam gerektiğini önerdi * kedilerle kafayı yiycekmişim *
teyzem hemen teşhisi koydu *
iyi de ben bu teşhisi kendime yıllar önce koymuştum *
ne yani evlenince kedi sevgim biticekmi *
ne yani boşluktanmı hayvan sevgim var *
asla *
eğer evlenirsem * çocuk istemiyorum ama oldu da yaparsam onunda kedi ile büyümesini isterim *
kıl tüy derdi tasası yüzünden çocuğumu bu duygudam mahrum etmem *
yuvarlansınlar beraber fena mı *

NOT * gelen bir mail beni çok sevindirdi * mail eskiden kedi fobisi olan birinden geliyordu * kedi fotolarına bile bakamayan biri Dumdum ' un fotolarına bakabildiğini farketmiş * ve 2 haftadır evinde artık ömür boyu onunla olucak bir dostu var * nasıl sevindim * sokak kedisi olmasına ayrıca çok sevindim ! Dumdum kırk yılda bir işe yaradı ey ahali !

ayyyyy bonibonlarım pabuçlarıma düşmüşşşşş *
istemeyin vermem !