Cumartesi, Kasım 03, 2007

melek bunun neresinde ?



Kestane, Gürgen, Palamuttt altı yaprak üstü buluttt diye uyanıp *
her ne hikmetse 5 dakika sonra JAPE - FLOATING dinlerken buldum kendimi *
klibi defalarca izleyince acayip kıskandım * ne kadar sade ve ne kadar özgün diye *
bizim Funda Arar klipleri gibi arkadan duman verme efektleri yok * sınırlı sayıda ki klip yönetmeninin çektiği kliplerin hepsi birbirinin aynı *
mesela TMC sanatçılarının hem şarkıları birbirine benziyor hem klipleri * çünkü hem aranjörleri aynı hem klip yönetmenleri * artık olayı abartıp Funda Arar ve Nilgül klibinde aynı erkek mankeni bile kullanmışlardır *
Erol Köse sanatçılarının kliplerinde ise tamamen dekolte ve şuh bakışlar ön planda *
klip sektöründe en rahat olanlar rock grupları *
bana göre en iyi klipler Mirkelam ve Vega ' nın dır * Teoman ve Şebnem Ferah ın bir kaç klibinide es geçmemek lazım *
Ama isyanım nu kadarla değil *
sinemada yırttık yırtıyoruz * şu klip konularınada bi el atsak !
bak nerden nereye ; Hababam sınıfı 3,5 gibi bir filmden sonra Yaşamın kıyısında gibi başka bir Türk filmi izliyoruz *
demek mucizeler olabiliyor !
tek başına alışveriş yapmanın zevki bir başka *
yanımda ki insan bende panik yaratır *
acaba yoruldumu * acaba sıkıldımı *
hele 2 kadın en zor olanı * çünkü beni guru yerine koyup elime attığım herşeyi alması beni o insandan adım adım soğutur *
boşuna stress durumu *


yahuu bazı adamlar var saksı gibi sevgililerinin yanında duruyorlar * gıkları çıkmıyor * nasıl mülayım nasıl kabullenmiş tipler * Enver diyorum ben tiplere * böyle bi adam nasıl yapılır ki * eğitilebilir mi bunlar acaba *
bazıları abartıp eşlerinle kabinin yanına geliyor *
bu oldumu sevgilim * şu oldumu sevgilim *
poşetlerini taşımalar * ve suratta sonsuz bir memnuniyet *
yahuu bi adam bu kıvama nasıl getirilir*
bi akıl verin *
formül neyse bize de verin sırrını *
gelin bütün erkekleri Enver yapalım !


NOT : kocaman yukarıda ki Kors gözlüklerimi takıp Holivud yollarına düşesim var *
Meltem Cumbul ve Tamer Karadağlı yıllardır Holivud masalıyla güldürüyorlar ya bizi * benimkide o hesap * gözüm Holivudda * gözlüklerimide aldım * tutmayın beni ! * Micheal Kors gel sponsorum ol !



makarna ve şarap *
bazen şarap Bozcaada 'da Akvaryum koyunu *
bazen Palermo sahilinde küçük bir balıkçı köyünu*
bazen Ernest Hemingway 'in '' İhtiyar adam ve Deniz '' romanına esin kaynağı olmuş Havana nın batısında Cojimar köyünü anımsatır !
bazen uzaktan bir Ahmet Haşim şiiri gibi bakar insana şarap !

bu kitabı edinin * tarifleri hüpletin * hepberaber yiyelim ! * naralar serbest !



uzun aradan sonra İstanbul' a gidince daha önce gördüğüm sokak manzalarıyla ilgili bir azma konusu vardır *
yok yok öyle azma değil *
bu saç modeli azması *
yaa herkes niye aynı modeli kestiriyor kardeşim *
herkes Victoria Beckham olmak istiyebilir * anlayışla karşılıyorum ama bu model herkese yakışıcak diye bir kural yok ki *
kuaförüme gidince aynı konudan konuştuk *
neden herkesi böyle kesiyorsun dedim *
ne yapıyım illa ellerinde Beckham fotosuyla gelip aynısından istiyorlar dedi *
ben olmaz desemde ısrar ediyorlar dedi *
günde yaklaşık 4 tane önler uzun arkalar kısa model kesiyorum dedi*
vay anasını beeee * hergün 4 tane Victoria Beckham demek bu *
diğer kuaforleride düşünürsek * yüzde facia *

etmeyin eylemeyin bayanlar * bi daha düşünün *



Magnum yazları hayatımıza girip kışın Migros ' a gitmediğim sürece hayatıma girmezdi *
milka milkinis , milka mjoy ve nutella ile kışın hoşbeş ederdik *
yahu şimdi nerden çıktı bu magnum *
neden girdi çikolata sektörüne *
ağızda eriyenlerden bide meret *
tanrım tatlı algılarıma mukayet ol !
skinny jeanslerime zorlamadan girme olasılığı sağla bana !
amen



mavi renk derinlik sarhoşluğu yapıyor ! * block colorların en asil rengi * soğuk derler ama nam - ı değer ama klein blue deriz biz ona !