Pazar, Kasım 04, 2007

beni deprese etmez - o senin kendi sorunun bebek !




klasik bir Pazar Vintagebiscuit yazısı olması için elimden geleni ardıma koymayacağımı bilmenizi isterim *
veryansın edicek şeyler bulmalıydım * NTV ' yi özenle açtım *
haberleri sağlam ve okkalı küfürler eşliğinde izledikten sonra gevşedim *
 

güzel tshirt görünce dayanamayıp * alıp * böyle pozlar vermek geliyor içimden * YAPTIM
konudan konuya atlıyorum hemen *
kel alaka *
3 sene önce bir kitap okumuştum * evli kadınların bekar arkadaşları adında ! bahsetmek istiyorum yüksek müsadenizle *
2 bayan arkadaşdan biri evlenince ilişkiler asla eskisi gibi olmazz * taaa ki diğeride evlenene kadar *
çünkü evli olan bekar arkadaşınla sadece gündüzleri dedikodu * alışveriş ve gırgır edip ev ortamından sıyrılmak için takılır *
ama akşam yemekleri * Pazar brunchları ve tatiller için evli çift arkadaşlarını tercih eder *
o zaman çok garip gelmisti bana *
doğrumuydu bu 70 yaşında ki bekar Alman yazarın tespiti acaba *
bekar kız arkadaşlar gündüz eğlencesi *
evli çiftler evli çiftlerle mi akşamları takılmayı tercih ediyor *
yazar bunu asla bekar arkadaşların kocaları ayartma ihtimali yüzünden yazmıyor * tamamen evli çift psikolojisinin insanı bu duruma ister istemez bu duruma ittiğini anlatıyor !
ben şayet evlenirsem bende böyle bir psikolojiye mi giricem acaba *
kocaman bir asla *


kendime yaptım * dokunma *
dr içme dedi *
ama 150 kiloluk bir dr *
ne komik lan bi doktorun 150 kilo olması *
kim inanır ona *
Salla şimdi şişko doktoru *
gel Martini eşliğinde Tom McRae dinliyelim *
varmısın *
holleyyyy



keşke hep Seymen Ağa olarak gönüllerimizde kalsaydın *
Kapadokyanın o eşsiz manzarasında dizi sekterümüzün ilk ağası olarak hafızalarda kalsaydın *
keşke dudaklarını Aysun Kayacı gibi yapıp : bi dudaktan bi gıdıktan diyip pembe pembe gömlekler girmeseydin ağam !
 

kadın ,kedi ,şeytan gördünmü kaç *
hahhahha * ardına bakma ey saf Marslı


Nesfit ve çikolatalı bir pasta arasında ki nefis mücadelesinin tanığısınız *
kim kazanır *
sonuç ne olur bilinmez *
bir gece ansızın gelebilirim *
o pastayı yiyebilirim *