Cuma, Kasım 09, 2007

hayat : an' ın bütün kapanmış gözeneklerini açar *




kimine göre öğlen olucak * ama benden yeni günaydın ve kocaman bir esneme * ağzımı kapamadan * su aygırılar gibi * nihihah *
artık her normal insan gibi bende Vaio umu açıyorum daha kahvaltı etmeden * gelmesi gereken mailleri karşılıyorum *
ama mail canavarı arkadaşlarımın pençesinden kurtulamıyorum *
forward mail yollamaktan zevk alan ve başkalarınından bundan zevk alıcağını düşünen bir arkadaş kesimi var * sanırım hepimizde var *
Onur Baştürk 'ün de varmış * sende taktın bu adama diyceksin * yok ya bi şekilde bazen aynı şeyleri düşünüyoruz *
burdan okuyan arkadaşlarım belki yollamaktan vazgeçerler *
çok sıkıcı ve gerçekten onlara ilginç gelen şeyler bana gelmeyebilir *
bunu algılayamamak bu kadar zormu *
forward mail canavarlığı sonra çığ gibi büyüyor *
ben bu yüzden bi arkadaşımla küstüm dersem inanırmısınız *
inanın ! *



Keşke ; Jacques Dutronc gibi ''saatlerce televizyona bakıyorum ama kapalıyken '' ! diyebilsem * yok anam nerde * illa o uyuz programları sinirimden izlemek istiyorum bazen * zaman kaybı olduğunu bile bile ama ülkenin bir yansıması olan bu deli kutusunu resmen bal gibi takip ediyorum ! * belgesel izliyorum diye yalan atmıyorum herkese * ama belgesel izliyceksem favorim maymunlar * çok komikler ha * el ense filan çekiyolar birbirlerine *

herneyse konu karıştı *
huyumdur bilirsiniz *
sırf sinir olmak için izliyorum *



Kuş sesleri ovalara yayılır *
oysa ben bugün Jane Austen roman kahramanı gibi dolanmak istiyordum *
onlar Londra ' nın göbeğinde yaşasalar bile benim hayalgücüme kim engel olabilir *
utangaç ve mesafeli tavırları kabarık etekleriyle nasıl bütünleşir *
oksijen almak için sabah ilk hamlem olan balkonunu açtığımda bu role bürünmek istedim *
şizofrenleri niye Bakırköy ' e yatırırlar anlamam * hayatın onlarla daha keyifli olacağını düşünüyorum


çayın yanında kocaman ve ağızda dağılan kurabiyeleri yerken * hatta kırıntılar ağzımdan sağa sola saçılırken * Natalia Vodianova ' nın üçüncü çocuğuna hamile olduğunu duyuyorum * hönkkkk * ağzımda ki parçalar dışarı fırlıyor *
tamam artık yemiycem *

ne kadar güzel siyah bir kedi *
insanın baktıkça bakası geliyor * hele bazıları yeşil gözlü olur bu siyahların *
daha önce de elime geçen kediler için zen kitabımdan bahsetmiştim size *
ama bundan çok farklı * bu başka *

sessiz sakin kitapçıları çok seviyorum * sahaflar özellikle benim içinde kaybolduğum yerler * özellikle sokak kedili sahaflar *
cafe kitapçı veya müzik ve kitap market tarzı yerleri sevmiyorum *

rugan hakimiyeti hiç bu kadar keyifli olmamıştı *
doldurulmuş müslin ve kabartılmış kumaşlarda aynen öyle *
onlarla haşır neşir olmak dokunmak çok haz arttırıcı *
konu ayakkabıydı niye kumaşa sıçradım bilmem *
mor kumaşşş var desem toplu çığlık atarmıyız *
Luella Bartley saten mor elbiseye kimsey hayır diyemez *
bakalım bizden ne çıkıcak !