Çarşamba, Kasım 07, 2007

hep zıttıyla tamamlanıyor *



bakın öyle fazla uzun yazamam * malum uyku proplemimi çözdüm ve artık düzenli ve normal insan saatlerinde uyuyorum *
özlemişim esnemeyi ve yastığı görünce devrilmeyi * çuval gibi yatıp * sabah uykunun verdiği şiş gözleri görmeyi *
bi dönem benim ve okurlarımın ortak milli sorunu olmuştu bu konu *
bakın çözdük *
sizin maillerinizin katkısı çok oldu *
duygusallaştım * okurla aramda bağ kurdum * öhüüüüüü *

şu Palpamir' in nasıl dedikodusunu yapasım var anlatamam *
aslınla o kadınla hiçbir sorunum yoktu *
Ayşe Arman olabilirmiyim acaba çabaları bile enterese etmemişti *
taaaa ki doğum sonrası bir yazısını okuyana kadar *
efenim yazı şöyleydi *
ikizleri bezleyip uyuttuktan sonra sevgilimle bahçede havuz başında oturup şaraplarımızı koyduk *
*
yahuuu millet bir çocukla başını kaşıyamazken bizim bayan köşe yazarları hem doğurup hem her işi yapabiliyor * ben bebeği olup vakit bulamayıp yıkanamayan insanlar tanırım misal ablam * bunlar niye hayatı toz pembe ve göstermeye çalışıyor *
doğumdan sonra her kadın depresyona girerken bizim köşe yazarlarımız hem çocuk yapıyor hem kariyer hem sanki doğum öncesi aktif ve sosyal hayatları aynen devam ediyor !!!!
bu sadece bayan köşe yazarlarına ait bir özellik mi acaba *
daha neler !
siz onu benim külahıma anlatın !
-
-
Not : bu arada Kenan Doğulu ' nun şeyk it ap ceketi parlaklığında ki ceketimle club ortamlarında iddalı olmak hevesimi kursağımda bırakmayın * neon ver yavrummm * çakk neonu üstüme üstüme * A plan ceketi al !

Kitaplık dergisini takip edenleriniz mutlaka vardır *
olucağını umuyorum * '' yazarak delirenler '' başlıklı bir sayısı vardı *
ben yazarak delirirmiyim sizce ?
blog yazarak deliren diye tarihe geçsem *

ah bi ara nasıl Facebook hakkında yazasım var *
ama şimdi değil *  
Onur Baştürk ' ün köşesinde yazdığı kadar varmış *

bizde hava biraz soğusun hemen çizmeler giyilir * yünlü bot giymişti bugün bi kadın * Palandöken ' e gidiyor sandım *
hava biraz soğusun hemen millet kış tribine girer *
biz buna YENİ SEZON aceleciliği deriz *
yani kış sezonu için yaptığı alışverişin heyecanıyla hemen aldıklarını giymek ister *

yün hırkalar * şallar üstüste * ne oluyoruz yahu *
sakin olun *
ulan acaba sakatlık bende olmasın * erken menepoz kaç yaşında başlıyordu ?