Cumartesi, Kasım 10, 2007

insanın e hali *




kukumav kuşu gibi denize bakıyorum *
durmadan yağmur yağdı burda * inanırmısın hiç durmadı *
yazı yazmak istedim * yoğun bir ilhamla karşı karşıyaydım *
koyuldum *
sağa sola yalpalanan masanın bir bacağına mukavva parçası soktum * ohhh dünya varmış * Cuando la tarde del la nuestra amor şarkı tınısı geldi kulaklarıma *
hemen yolladım kulağımdan o şarkıyı *
çok romantik bir şarkıydı aslında aşkımızın ikindisi diye başlar devam eder ama ben o modda değilim *
yağmur romantik olabilir ama benim şömine görünce aklına ilk sucuk ekmek gelen bir sevgilim mevcut *
yani yağmur ve şömine pek bir romantizmle eş anlamlı değil bizim için *ama bu onu çok sevmeme engel değil tabii *
insan bi zamandan sonra onu öyle sevdiğini anlıyor *
o olduğu için *
şöminenin ona sucuk çağrıştırması bile sevimli geliyor *


ara sıra sizi de acaba çok sanallaşıyormuyum korkusu sarıyor dimi*
tamam yarın bu kadar uzun süre pc başında kalmıycam diye kendinize sözler veriyormusunuz *
herkes bu durumda *
ne olcak bu insanların hali diye ahlanan vahlanan anneler babalar haklımı ne *
harbiden ne olcak *
o ahlayan vahlayan anne babalar bile şimdi pc başında * okey oynuyor çoğu *
nasıl klişe bir konu dimi * bu klişe konuyu klişe bir sözle noktalamak isterim : '' çağımızın hastalığı bütün gençliği pençesine aldı '' .

Vintage elbiseleri inceliyorum * modelleri ve zamanları inceliyorum *
20 ' ler 30 ' lar 40 'lar ve sonrakiler hepsi çok ama çok özel *
Sosyolog Gilles Lipovetsky ' Hipermodern Zamanlar ' adlı kitabında vintage olgusunun , günümüz insanının geleceğe olan tereddütlerini eskiye dönüşle ifade ettiğini belirtiyor .
genel olarak bu fikre katılıyorum *
ama benim için durum daha şizofrenik sebepler *
mesela ben her gün başka bir tiple başka bir dönemle uyanmayı seviyorum *
keşke şu ülkenin şu zamanında yaşaydım dediğim çok olur *
hep hayal dünyamı açık tutarım geçmiş konusunda *
her an bi yerlere gitmeye hazırımdır beynimde *
seçtiğim içki ve kıyafetler ve hatta müzikler bile benim moduma göre şekil ve renk değiştirir *

Patrick Watson dinlemek uygunmudur ahali * tamam onaylandı * dinliyelim o zaman *
bu kapalı havada bizi başka ne paklar ki *
sessizlik *
konuşmayın lütfen *
dikkat dağatmaca yok *