Pazartesi, Kasım 26, 2007

alakasız başlıklardan kime ne *



hayırlısı neyse o olsun !
hayırlara vesile olsun !
alnına yazılmış neyse odur !
kader kısmet !
hayırlısıyla olsun hayırlısı değilse olmasın !
ya yürüyün gidin delirtmeyin adamı akşam akşam ya *
sen salaksan HAYIR ne yapsın sana * nerden gitsin nereye gelsin bu hayır ! herkesin iki lafından biri bu *

çatı katında kendi kendime geviş getirirken bu geldi aklıma * çünkü son zamanlarda çok sık duyduğumu anladım bu tür lafları * iyi niyetle söylense bile nasıl antipatik geliyor bana anlatamam ! *
ama hayırsız diyebilirsiniz !


etrafi ve kafayi allak bullak eden bir lodos var * sanırım tüm Marmara için durum aynı *
düşük tansiyonla başladım güne * lodosdan farksız yalpalandım *
kötü bir gündü * ilaçlar * hastalığım * sanki artık hiç bi zaman eskisi gibi olamıycam ! *
herneyse
kışlıkları özlemişim * kaşeleri * dokunmayı * kocaman düğmeleri *kemerleri *
hala gözüm kırmızı kaşelerde *
bakınmadan edemiyorum * eşeliyorum !


şimdi size bir link vericem *
ahanda ŞU yukarıda ki siyahlara ulaşacaksınız *
aaaa bak beyazı bile vardı * ama beyaz çizme ve bota karşı önemli ölçüde dayanamama durumum var * şu gelin kaynana programında ki gelin adayları giyerdi beyaz dize kadar çizme * sokakta beyaz çizmeli görünce hep onlar aklıma gelir *
herşeyi bi yana bırakın * nasıl iddalı olurlar * nasıl önemlidir o beyaz çizme *
bu bakışımın kışın beyaz giyilmez anlayışıyla alakası yok *
sanki barın üzerinde dansçı kızlar giyse daha güzel ve yerine uygun duracak gibi bir fikrim var *

şimdi sonuç bölümüne geldim *
Salı günü : normal bir tansiyon ve keyifli kalkmak ümidiyle Vintage !