Perşembe, Kasım 29, 2007

gün aydın , çok erken aydın*




sabahın köründe kalktım *
bildiğin kör saat *
ezan bile taa saatler sonra geldi *
tekrar uykusuzluk sorununa yaklaşıyormuyum paniğini anlık olarak yaşadım * sonra pinpirikli olmanın alemi yok diye kendi kendime konuşmaya devam ettim*
sabahın köründe ne kadar gazete varsa okudum *
CÜNEYT ÜLSEVER - YENİ ASALAKLAR yazısını lütfen okuyun arkadaşlar *
nasıl süper bir tespit *
ben bu olaylara bir kaç kez şahit olmuş biri olarak ara arada güldüm yazıyı okurken *
buda bişeymi ayol *
siz onları havaalanında yurtdışı alışveriş dönüşü görün *
LV bavullar önde , alışveriş dandik bavullar arkadan gelir * ben diyim 10 bavul * siz diyin 15 bavul *
allah ne verdiyse *
allah rızası ile yapılan alışverişlerdir bunlar *
faizsiz helal parayla yapılan sevap niyetine yapılan alışveriştir *
markayı bağıra bağıra eşarpta göstermek hak tır * bu kapalılar arasında ki statü ve sınıf farkını belli eder * Versace eşarp takmak önemlidir **birbirlerinin eşarp markasına bakarlar ilk olarak * bakmaya gerek yoktur zaten kocaman logolar eşarpta ve çantada kendini belli eder *
hatta bağırır !
allah kısmet ederse kışın bir Dubai tatilinde niye bavul bavul dönmek nasip olacaktır ılımlı arkadaşlara *
allah onlara bol kazanç ve bol statü temin etsin !
amin !