Pazar, Kasım 25, 2007

günler parkur değiştirdi beynimde *




yine ıhlamur demiyceksin dimi * bir ara da kahveye takmıştın *
napıyım kuzucuklarım ha
siz söyleyin
ben bir insanım * bende arada sırada bazı şeylere takılıp kalabiliyorum *
bazen bi kıyafete dadanıyorum
bazen bir insana
bazen bir konuya
bazen bir yazara
bazen bir sayfaya
bazen bir şarkıcıya
2 ay durmadan dinlediğim şarkıyı sonra bir daha hiç dinlemiyorum mesela *
insan durmadanmı değişim geçiriyor * yoksa dönemsel mi
niye insanın böyle takılı kalmak istediği şeyler olur acaba * bir psikolog yorumu bekliyorum ! *
ama halk dilinde lütfen *
benim şahsi fikrim ve olaya tespitim ; bi şeyin bokunu çıkarmak ama tabii bilimsel açılımını bilemem

havalar son 2 gündür süper *
bazen güneş gözümü bile alıyor onlarca bulut arasından *
bişeyler karalamak için atıyorum kendimi bazen çayıra çimene *
yanar döner saçlarıma alışmaya çalışıyorum *
evin içinde kahve olurken güneşi görünce Candan Erçetin oluveriyorum !
nasıl bir boya bu * neonlu sanki *
saçım ne renk diye yanımdakilere günde yüz kere soruyorum *
ne sinir bozucu *
ama sinir bozucu olmayan şeylerde var :
PEDLARS ' da gördüğüm Vintage bavullar var mesela *
ahh bayılıp * ona, buna ve şuna yolladım hemen *
sizde bakın
eksik kalmayın !
kediye istersen bakma *
öyle bir olasılığın yok *
evde kral ve kraliçe gibi dolanan bir dört ayaklıya hizmette kusur etmemelisiniz * bu konuda köpeklerle yolları ayrılır kedilerin *
evde hem köpeği hem kedisi olanlar iyi bilirler *
kediye yavşıyan hem köpek olur ama kedi mesafeyi hep korur *
köpeği üstten göerbileceği yerlerde oturur *
nankör derler kedilere *

oysa derinlemesine düşünmeden böyle derler *
Mustafa Akay güzel anlatmış bir çok şeyi * kısa ve öz *
yabancı kitaplar daha ayrıntılı *
ilkyardım için onlar daha kapsamlı aslında *
 

Bu modeli görünce Türkan Şoray ' ın film kostümleri geldi dimi aklına * koca güller takardı kemerine * çok ama açok şık *
uzun boylu bayanlar için ideal bir elbise modeli *
bunu düşünmeliyim * yakada oynama yapılabilir sadece *
*
*
ama bundan alakasız başka birşey takıldı gözüme bugün *
yeşil 60 ' lar twiggy tarzı yeşil elbise * tunik olarak da kullanılabilir *


Pieces ' de eskilere dönüş akımına uydu - ucuz ve keyifli bir marka * Türkiye de artık bolca karşımıza çıkıyor zaten * satılan yerler belli *
ulaşmak çok kolay * yukarıda ki ayakkabılar Pieces ' den * isteyenler Vero Moda mağazalarından bulabilir !!!
 
ama amanınnn oda nesiiiiiii
DEVOTTE iki renkli ayakkabılarla karşılaştım sanal zıplamalar sonucu *
a little retro a little modern diye açıklama yapmışlar yanına ayakkabının *
tüm açıklamalara katılıyor * ve bunu istiyorum
hatta rüyamda onları görmek istiyorum !
bu linkler beni öldürecek *
eskiden link mink yoktu be blog !
neler oluyor bize gülüm ?