Cumartesi, Kasım 24, 2007

kapıkomşu dedikodu *



Facebook hakkında bir anımı anlatmazsam dangadanak gerisingeri düşüveririm *
bi ilkokul hanım arkadaşımla karşılaştım sanal platformda *
ve bana ilk yazdığı mesaj şuydu :
'' selam , nasılsın ? beni hatırladın mı ? ben seni hatırladım ; çalışmadığın ve tembel olduğun için öğretmen hep saçlarından çekerdi ''

evet evet kafadan sallamıyorum aynen böyle bir mesaj geldi *

tabii önce şaşırdım * acaba kaile alıp cevap yazsam mı * yoksa sallamayıp aman boşverrr densiz işte bırak ego tatmini yapsın mı *
ama benim bildiğim Vintage durmazdı * yazdım yazmam gerenleri *

çünkü ben tembelliğimle hep övündüm * baksana kızın dediğine göre ilkokulda bile tembelmişim *
ben asla inek olmadım * ama ineklerle aramı hep iyi tuttum *
bana iyi kopya verdikleri için * karşılığında bende onların resim ödevlerini yapardım *
işin garibi hep zor okullarda okudum * yani ineklerin özene bözene seçildiği okullarda * aslında normaldim ama onların arasında tembel kalıyordum * kopya çekmeye bayılır ve bu işi hakkını vere vere yapanlardandım *
ama aradan yıllar geçti *
tembel arkadaşlarımın ineklerden daha iyi yerde olduklarını gördüm *
eski facebook verilerime dayanarak bunu söylüyorum *
manzara böyleydi *
tembeller daha yaratıcı işlerdeydi *
evet inekler ; göznuru meslek gruplarında öbeklenmişlerdi ama tembeller analitik zekaya meydan okurcasına sanata , hayalgücüne ve yaratıcılık gerektiren işlere yönelmişler *
geçmişin tembelleri arasından film yönetmeni bile çıkmış *oysa biz ikimiz dersleri asıp devamsızlığımızı sınıra dayayıp * cafe de kopya düzeneği kurup hayata geçiren iki arkadaştık *
ahhhh düşünüyorumda * iyi ki o hayatın kendisi bir matematik diyen hocalarımı kaile almamışım * iyi ki hayatı rakamlar üzerine kuranlardan değil harfler üzerine kuran kısımda varolmuşum *
sınıfları geçmemde bana yardımcı olan tüm arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim *
gelmiş geçmiş kopyalarınızı helal edin !!!!


göbeğimde hafif bir ayvalık kıvamı sezdim seziyorum !
kullandığım bir avuç ilacın bu göbeğe yardım ve yataklık ettiği kanısındayım !
amanın dikkat sinyalleri *
krakerler insanı ne kadar tatmin edebilir * etiform mantarlı ve kaşarlı bir lazanyanın yerini tutabilir mi *
beni etiform ve çeşitleriyle başbaşa bırakın *
2 haftada işlem tamamlanır


kitaplarım konusunda acayip bencilim *
geri gelmiycek diye aklım çıkıyor *
Vintage style home dergi kitapları çevir çevir bak tarzı *
can sıkılınca ağzım açık baktığım kocaman kitaplar *
gerçi şimdi minimalist akım sardı etrafı * country tarzı alabildiğine out ama yinede gerçekleşen başarılı çalışmalara hayranlıkla bakıyorum *

ben bu fotoğraflara bayıldım !
Katy Lassen tarzını ortaya koymuş *
beyond retro yeşil elbise benim olmalı !
olmadı dikilmeli !


şu Camper ' ın azimli ve taviz vermeyen tarzına bayılıyorum * sürü psikolojisini sallamayan ve kendi absurd modellerini empoze ediş süreçlerine bayılıyorum
işte ayağımdakilerde bir Camper * Camper ' da önemli olan şey indirim yakalamak * işte ben böyle yaptım * insanın tarzını iyi tanıdığı sürece 2 sezon öncesine ait olması bile sorun teşkil etmez *


NOT : Dekor kemanı bana ait değil * bendeniz flüt bile çalamamış bir insanım * org denemem ise orgun üstünde ki dısçak dısçak larla oynamamla sınırlı kaldı * oysa bir piyanist şantör çıkardı benden * kendimde popstar ışığı görmüyorum ama şantör olma olasılığım yüksekti * Unkapanı ve Tarabya geç kalmış sayılmazsın *