Pazar, Kasım 18, 2007

sufle verdi hayat bana *




uyku saatimi geçirmeden uyumam lazım * malum uyku sorunumu zar zor yenebildim *
midem için gün içinde ve yatmadan önce içmem gereken bi ton ilaç var * rengarenk * ama sağolsunlar iyiyim artık *
artık ekran başında gözlük kullanıyorum *
artık İstanbul beni haddinden fazla yoruyor * oysa teenage zamanları Taxim im güm güm göbeğinde fink atardık *
şimdi 60 yaşında türk kahvesi arkadaşlarım var * hatta kankam 55 yaşında * evet evet şaka değil * annemin değil benim dostum *

ulan ben amma değiştim diyorum kendime *
oysa 30 ' a ne kaldı ki şurda * 1 sene !
aslında ben hayatımın her döneminde çok farklı insan profilleri sergiledim hem kendıme hem etrafımdakilere ama 26 ' dan sonra daha bir değiştim *
ama uzun sürer mi bilinmez * İkizler burcuyum * yükselen ikizler * allah ne verdiyse ikizler *
başım sıkışınca topu taca atmak gibi bişey benim şu burç olayının arkasına sığınmam *
axess kızı gibi şöyle şirin duruş pozu vermek istedim ama nerdeeee *
o hepimizden şirin *

Sting takıldı kulağıma * ya arada bu adamın sesini duymak pasiflora etkisi yapıyor bende * ayakkabıyla ne alaka diyebilirsiniz *
hakkınız var *
bende bilmiyorum *
 
NOT : henüz o uzun eldiveni giyecek bir davet kısmet olmadı * parti filan yapan olursa önce beni çağırsın * kostüm hazır nazır bekliyorum ! * paralı gün ve altın gün bile olur !