Salı, Kasım 20, 2007

moda IN * cin




Yazmak isteğinin gelmesi için Orhan Pamuk ile aynı ilham perilerini beklememe gerek yok ki *
elbet ben de kafama esince yazabilirim *
zira esti *
esinti vesiye oldu bu yazıma * yoksa buluşacağımız yoktu *
eticin önerliğinde kırıklarıma tepsi görevi yapan eski dergi arasıyla *
2007 ler arşive kalktı *
şimdi 2008 yazı tiyoları mükemmel *
yine Vintage ! *
ha bu arada bir Vintage esintisidir gidiyor * Türk manken furyasında * bu süper * bi şey demiyorum * ama bunu ilk uygulayan ve dile getiren kişi o , şu, bu değildir * ismi ön planda olanlar değildir *
bunu ilk uygulayan Türk ; Tuğba Ünsal ' dır * ve en iyi taşıyanlardan biridir * dönemlere sahiptir * çok güzel mixler * yıllar önce ilk o bunu dile getirmişti * şimdi başkaları kaymağını yiyor ! *
o zamanlar Vintage bu kadar gündemde değildi * sadece Tuğba Ünsal değinir ve giyiminde uygulardı * şimdi sanki bütün dergi ve gazeteler yeni duymuş gibi başka mankenlerle roportaj yapıyor * Vintage hakkında bir mankenle konuşulucaksa bu kesinlikle Tuğba Ünsal olmalıdır !


Diana Orving * tanrım ne kadar keyifli dimi *
kadın olduğumuza bazen şükretmeliyiz *
durun bir fincan ıhlamur alıp geliyorum *
yok yok gelmiyorum * işim var *
sizi satıyorum !