Pazartesi, Kasım 19, 2007

karakterler açık uçlu *



insanın hayatında sürprizler olması ne kadar güzel *
herkes sever hayatın getirdiği İYİ sürprizleri *
bu bir insan bile olabilir *
bir arkadaş *



ben bu arada sonbahar temizliği yapıyordum * yazlıklar kalkıyordu * beyaz ayakkabılar kutulanıyordu *
amaaaaaaa
sabah sabah çay elimde katıla katıla güldüm gelen maillere *
hepsini burda paylaşmak isterdim ama şimdi copy paste yapmaya bile üşeniyorum *

yahuu şu 30 yaş kadın kitapları amma çok arttı ha *
şu salak gelişim kitapları hala bestseller manyaklarının gözdesi ama raflarda bir 30 yaş kadınına adanan kitaplar furyası var *
a be yazar insan *
sen 30 yaş bekar ve şehirli kadının sorunlarını yazacağına *
evli ve mutsuz ama ama bunu hiçbir şekilde dışarıya çaktırmamak için 24 saat rol yapmak zorunda kalan kadın modelini kaleme alsana !
ben çok biliyorum kocasına saydırıp 2 dakka sonra telefonu aşkım diye açan kadınlar !
o yüzden bu kitapları külahıma anlatın !


komuşunun yakışıklı kedisi *
Dumdum bi ara kırıştırmıştı bununla * ama uzun süreli olmadı *
sonuçta bu erkek * fıldır fıldır aranıyor *
çapkın ama duygusal çapkın * az biraz yavşak
gel diyince dayanamayıp sırnaşmaya gelir * manita kovalamayı filan bırakır *
kedi de olsa erkek *