Cuma, Kasım 23, 2007

göçmen kuşların mola yeri çınar ağacım *




allahım bu sabah Manyas kuş cennetinde olduğumu sandım *
camı açtım *
yüzlerce kuş ağaçlara konmuş * ne yani mola yeri olarak bula bula benim bahçeyi mi buldular *
kedilerr durur mu * şöyle sabah sabah bi kuş fena olmaz onlar için *
kedisi olanlar bilirler *
kediler , kuş ve kelebek görünce kekelemeye başlar *
hepbir ağızdan kekeleyen kediler ordusu düşünün *
kekelemekten avlanamadı salaklar !

dün akşam haberleri izlerken dellendim * Macaristan ' dan Darıca hayvanat bahçesine bir panter gelmiş * kafesi görmeliydiniz * çıldırdım *
ne alaka * niye hayvanları hapishanelere kapatırız * insanoğlunun buna ne hakkı var *
tabii ben böyle konuşunca çoğunuz benim ruh hastası olduğumu düşünüyorsunuz * ama olay bu kadar basit değil *
bazen sormak lazım * neden ve niçin diye *
haa bu arada Bahçelievler ' de büyük bir hayvanat bahçesi açılıcakmış *
yani hayvan hapishanesi *
böyle yerlere para kazandırmayın ! ziyaret etmeyin ! çocuklarınızı hayvanatbahçeleri ve sirklere götürmeyin !
çocuklarınıza ; hayvanların kafesler arkasında olmaması gerektiğini öğretin *
çocuklarınıza ; hayvanların gülme ve eglence malzemesi olmadığını açıklayın *
bu dünyayı bütün canlılarla paylaştığımızı anlatın *
ben bunu yeğenim üzerinde denedim ve başarılı oldum * beni anladı * ve hayvanları çok sevdiği için bana hak verdi !
onlar bizden daha duyarlı * deneyin !


tam ıhlamurumu almışım * farkındayım bu sıra ıhlamura taktım * dönem dönem bi şeye dadanıyorum *
herneyse *
tv den bir müzik sesi ilişti kulağıma *
hemen koşturdum tv karşısına * inanmakla inanamamak arası bocalama dakikaları yaşadım *



skinny jeans ler renklendi * aloooo * uyumaaaaa
siz şrenk işini düşüne durun *


Zaven Biberyan okunmaya doyulmaz * yağmurlu havalarda pencere kenarında okunacak bir kitap * öneriyorum ! *
konu edebiyat olunca ön yargıya yer yok !


'' ayaklarımız donuyor Vintageeeeeeeee , ne bu halll ? '' demene hak veriyorum *
ama artık burnu açık ayakkabılar çorapla giyiliyor *
korkmayın * yazlıklarla kaldırmayın *
yukarıda ki ayakkabıları BURDAN alabilirsin * hepsini eşeleyip bulamadım * hatta benim kini bulmaya çalışırken gözüme yenileri takıldı !
*
*
şimdi gitmeliyim blog !
sonra gelicem *