Çarşamba, Kasım 28, 2007

lokalize ettim *



kibar başlamadım *
ama elimden gelir a dostlar * kızların şu kibar olma zorunluluğu bazen sıkıyor beni *
erkekler daha rahat bu konuda * istedikleri ayulukları yapabilme özgürlükleri var * alışmışız ayusal davranışlara * nazik ve kibar adam görünce hemen başla gözle bakarız *




havalar soğuyor * atkılar bereler çıktı *
ama şu sıralar en hoşuma giden şey ; parkam !
askerlerin üzerinde görmeye alıştığımız parkalar 70 lerin siyasi gençliğinin sembolüydü bi ara * görüşlerini giyimlerine de yansıtan gençler için moda hiç çnemli değil gibi gözükse de aslında başlı başına bir akım yaratmışlardı *
ayrıca Amerıkan hippilerinin de olmazsa olmaz kıyafeti olmuştu * nerden nereyeeee * şimdi Prada , Bluemarine , Junya Watanaba tekrar parkayı ele alıp farklı şekillerde ama ruhunu bozmadan sunuyor ! bu kadar pahalıya gerek yok diyenler için ise parkalar heryerde !
artık mini şortlar , ayaklarda wellies , üzerilerine bir beden büyük parkaları giyip Kate Moss oluyorlar * ya da jeanlerinin üzerine giydikleri parkaları ve çizmeleri ile Keira Knightly gibi oluyorlar *
çok hoş görünüyor !
erkekler de kapüşonlu parkaları ile al benisi olan birer it -boy haline geliyor *
parkalara bayılıyorum !
Türk markalarda da başarılı bir kaç parka gördüm !
duyrulur !


süper bir kitap *
kafa ve mide arınmasına bire bir !
herşeyin başı; yaşama hakkı olan bir canlıyı yememe seçeneğini seçmekle başlıyor *
canı veren canı alır *
sen insan olarak öldürme hakkını kendini görme * karıncayı bile *
cana can kat
hiçbir canlının ölümüne sebebiyet verme !
onları kesme *
bu bayram bi farklılık yap *
yaradana can bağışla * can alma !
tatil mi * bilmiyorum *
düşünmem lazım *
Dumdum aklıma soktu *




kırmızı OLRIK ayakkabılara kayşı koymamı beklemiyordunuz değil mi ? *
bravo beni iyi tanımışsınız *