Perşembe, Kasım 15, 2007

gelişineeee 90 a *




Türk blogları hakkında işlenicek 2 sayfalık konuda bir blogger olarak benim de düşüncelerimi almak istediler * sağolsunlar *
zaten zaman zaman burada yazdığım Türk blogları hakkında ki görüşlerimi derleyip özetleyip yollıycam * sanırım bi kaç blogger kullanıcısın da fikirleri alınıcak *
Türk blogları mahalle blogculuğumudur sorusu da eklenmişti düşünce taleplerinin yanında *
%50 diyebilirim bu konu hakkında *
mesela commetlara değinicem * bloglar arası küsmelere değinicem * mesela ben bişey yazıyorum dangozun biri üstüne alınıp beni linkimi siliyor falan filan *
ve ya link paylaşımı durumu var * mailler geliyor ben senin linkini veriyim sen benim linkimi ver diye *
en büyük sorun comment ve linklerde *
Türk ' ler yazmaktan çok komşuculuk oynamayı seviyor blog üzerinden *
bu konulara değinicem *
taklit bloglara değinicem * yeni yeni şeyler beklerken hoppp yeni bir ben , o veya şu vari bloglar kol ürüyor * oysa ben yanda ki linklerime sadece yeni şeyler yapan Türk blogları eklemek istiyorum *
profesyoneller istiyorum * moda hakkında bi bok bilmeyip atıp tutup ahkam kesen ve ya kendini profesyonel makyöz sanıp öneriler veren tipler yerine bu işi okumuş yalayıp yutmuş insanlarıda bu işin içinde görmek istiyorum * herkes böyle olmalı demiyorum ama fikir paylaşımı yapanların yanında bu işi bilenlerin de blog yazması gerektiğini düşünüyorum
her meslek grubunda ki bilir kişilerinde evde oturucaklarına yazmalarını istiyorum *
tabii bir de blog kankacılığına sarıp çok çeşitsiz kalan bloglar *
Avrupa blogları ile kıyaslamaya giremiyorum bile * ama tek iyi noktamız yemek blogları * o konuda her ulkeyle yarışırız *
blog deyip geçme *
neden bu kadar önemsiyorsun deme *
google da artık bloglar en önde * yani hafife alınacak bir durum yok ortada *
anlaşılacağı üzere bu bütün konuları özetlemem lazım *
aaa bu arada üniversiteli blog yazar grubunu atlıyamıycam * onlar büyüklerden daha iyi yazıyor * kesinlikle *
ve onların daha çok artmalarını istiyorum *

bu arada günlük tarzı bloglara laf etmiycem çünkü blog olayının çıkış tarihine bakarsak çıkma amacı bu olmuş * dünyada bu tür kullanan çok insan var * blog niye günlük şeklinde kullanılıyor dersek komik olur *

bu konuda düşünceleri olanlar bana mail atabilirler * fikir paylaşımı yapalım * belki gözden kaçırdığım şeyler vardır * çabuk olun ama yazım bitmeden *


bugün ki işim bu * hassas bir nokta * ondan dikkatli yazmam lazım *
dün içilen harika martini ve şimdi dinlemek istediğim Datarock şahane olmaz mı


eğer kafanızda acabalar var ise *
uzun süredir düşünüp ama cesaret edemiyorsanız *
protein almazsam ölüp geberirim diye korkularınız var ise *
okumanız gereken bir kitap *
bana mail atıp bu konuda bilgi almak isteyen arkadaşlara bu kitabı öneriyorum *
hem kafanızda ki sorularınız cevap bulur * hem kararınız netleşir *


70 ler sonu ve 80 ler başlangıcına ait bir ayakkabı * tarihi tam olarak bilinmiyor * hafif tozlu kirli ama bu gözümü almasına engel teşkil etmedi * bir Berlin yaşanmışlığı *