Salı, Kasım 13, 2007

misal ve masal arasında bir ilişki var *




yazıp yazmama *
yiyip yememe *
okuyup okumama günü ilan ettim bugünü *
ben bu satırları yazarken ülkem insanı binbir gece adlı diziyi izliyor *
dizinin yavaşlığı bile onları sinir etmiyor *
içerde tv açık * dizinin sesi geliyor * sesleri takip ederken bile daralıyorum *
dizi oyuncuları kendileri daralmıyormu acaba *
para için bu kadar işkence çekilir mi yahu *
40 yıllık tiyatrocuyum ne işim benim bu saçma sapan senaryonun içinde diyorlarmı acaba içlerinden *



farkındaysanız bu sıralar acayip günlük tadında yazmak isteği var bende * ama gelen mailler çok çeşitli isteklerle dolu *
kimi kıyafetler için
kimi ayakkabılar için
kimi fotolar için
kimi kedi aşkı için
kimi et yani canlı yemediğim için seviyor beni *
ama bu bende asla şunu daha çok yazıyım bunu daha az yazıyım baskısı yaratmıyor *
aksine ben kendi ruh halimin akışına kapılmış yazıyorum *
kim okur kim okumaz *
kim katılır kim katılmaz bir zerre aklıma gelmiyor *
bu konuda çok rahatım *
zaten yazdığım konular hemen hemen aynı *
mucize beklemeyen okurlarım var *
ama ikizler burcu olduğumun gayet iyi farkındalar *
daldan dala * konudan konuya zıplamayı severim *
benim muhabbet içinde ki tavrımda böyledir * konuşurken de böyleyim *
beni tanımayanlar başta sinir olur * konuları dağatırım * sonra eski konuya geri dönerim *
ama alışan arkadaşlarım tam alışır ve en az 5 ay içinde bana benzerler *


Sinan Akyüz ' ün yazılarını okuyorum ama dangozluk bende mi bilinmez konuyu dan diye yarıda kesişlerine sinir oluyorum *
keskin ve aşırı bilgiçlik dolu tespit uzmanlığı tavrını benimsedik benimsemesine ama bu beğeniyorum anlamına gelmez * amma çok aşk doktoru türedi ha *
şimdi bu IN *
ilişki ve aşk doktorları *
ama favorim şu elmax da program yapan süslü püslü aşk doktoru teyzemiz *
vayy beee * doktorlukta yeni bir dal *
ilişkileri masaya yatırıyorlar *





kabuklu bademli bisküvi * yapmaya kalksam şu fotoda gördüğüm şahane şeyin olabilme garantisini verebilirmi bana *
denesem ve yesem *
kulağa ne hoş geliyor *
bu saatte şeytan dolanıyor civarımda *
yapsam ve yesem *
melek devereye giriyor *
yapmasan ve yemesen !