Pazartesi, Kasım 12, 2007

şoklamak lazım zamanı *



İstanbul ' da bu kadar farkında değildim havanın yağmurlu oluşunu sevebileceğimi *
Yağmur ; İstanbul ' da kabusla eşanlamlıydı benim için * trafik demekti * çamur demekti * kokuşturmaca demekte * hep nefret ettiğim o şemsiyeyi koyucak yer asla bulamazdım *
ya evet bundan bahsetmem lazım * şemsiye bende gerginlik yaratıyor *
tanrım elimde bir el bombası taşıyorum sanki * hele ıslak ıslak onu kapadıktan sonra koymaya yer bulmak tam bir cambazlık * en miniklerinden alıyorum ki çantama koyıyım diye * eee onlarda 1 . 80 boyunda ki beni korumaya yetmiyor * şemsiye kullanmasam daha iyi * o minik şemsiyeler ancak saçlarımı kuru bırakıyor *

herneyse akşamları yağmur dinip deniz duruluyor * iskeleye gidip puro mu yakıyorum * balıkçılar sağımda solumda çalışıyorlar *
selamlaşıyorum *
ben burda herkesle selamlaşıyorum *
hayvanlar bile selamlaşıyor biliyormusunuz *
hepsinin birbirşerini karşılama hareket ve sesleri var *
ama bizim bazı dangozlar selam vermeye korkarlar *
mesela yüz kere tanıştırılıp yüz kere selamlaşmadığım insan var *
ben bu tiplerin üstüne gitmeyi severim *
zorla selam veririm *
kediyi köpeği eğitiyorum elbet bi insanı da eğitebilirim diyorum kendi kendime *
o kızıl saçlı esmer kadına sonunda bunu öğrettim *
ama hala uyuz bir kadın *
unutturmayın bana bir gün onun dedikodusunu yapalım *

gündüzler başka bir keyif *
geçenlerde yşne bana sen kendini çılgınmı sanıyosun tarzından bir mail gelmişti *
katıla katıla güldüm *
yahuu ben ne Fear Factor a katıldım ne Survivor *
benim çılgınlığım sahilden yürüyerek çok ilerde ki markete gazete almaya gitmek *
Elinize gözünüze dursun be !
çılgın yerine deli deseydin o konuda hem fikir olabilirdik *
mesela kedilerle konuşuyorum * miyavlamıyorum bildiğin Türkçe konuşuyorum *
wellies lerle denizde yürüyorum *
İstanbul ' a hem dönmek istiyorum hem istemiyorum *
muamma *
aşk için dönecez mecburen ! *
Grup ayna yaşasaydı benim durumuma uygun yine iğrenç şarkısı mutlaka olurdu*
tanrım o ne kabustu *
ne oldu onlar *
yok oldular diyin bana lütfen *