Salı, Mart 18, 2008

anne kızlık soyadı kadar saçma *




anlamıyorum :
- anne kızlık soyadının bu kadar benliğimize yapışmasını ve her ama heryerde karşımıza çıkmasını
-yandan yağları fışkırmasına rağmen hala düşük bel jean giymekte ısrar eden kadınları
-30 yaşından sonra ailesiyle yaşıyan erkekleri
-sigara içtikden sonra ellerini yıkamayanları
-Ferhat Göçer ve Kutsi ' yi niye durmadan rüyalarımda gördüğümü
-camları silince niye illa yapmur yağdığını
ANLAMIYORUM BLOG'CUM - sen anladıysan anlat bana !!!
kuru kafalı ve fiyonklu çoraplara bir şans verin *
giyin giydirin !
kendi çorabınızı kendiniz yapın ***
şu silikon tabancası ile tüm kurukafaları çoraplara yapıştırasım var *

Vintage desenli kumaşlar *
kuzular *
yavrular !!!


IF you had !
mesaj alındı * öyle yan yan bakmana gerek yok !!!
hem bak bana bakıyım *
sen beni okuma !
evet evet sana diyorum *