Perşembe, Mart 20, 2008

pratiğe dayalı tehlike *



yahu şu Tarkan' a bişey demiycem diyorum yine kendimi tutamıyorum *
nerde bizim Tarkan harbiden ?
megastar yok oldu * buharlaştı !
en son boks maçına çıkmış gibi kollarını ve yumrularını savuran takım elbiseli bir Tarkan klibi vardı *
sonra ne yaptı hiç haberim yok *
en son gazetede okudum Tarkan ; İngiltere 'de konser vericekmiş * ona hazırlanıyormuş ve guya ondan ortalarda yokmus
yalanını yiyim *
yani şarkıların tutmayışını ört bas amaçlı bir ambalaj geliştirmişler hemen *
eee İsmail Yk ' da, Almanya' da stadyum dolusu insana konser veriyor *
ne farkın be koçum senin ondan ?
neyedir kimedir havan *
Bilge * dudak dudağa havaalanında french öpüşme seansı * hummer * minibüs * USA * kuzu kuzu * dudu dudu * mudu mudu * şuşu huhu *
lanet yaaaa !
*
-günler keyifli !
-yaratmak süper !
-düzenim oturuyor !
-konuya niye Tarkan ile başladım bir fikrim yok !
-çekimler için peruk aldım * bayıldım !
-her gün lazanya yemek istiyorum * kilo almadan !
-kedi ve köpek hepsini özledim !
-Kemal beni Heidi Klum yap !
-Asli bana hemen çantayı yolla !yoksa ayakkabıları rehin alırım !
-Hüseyin saçlarımı güzel yap !
*
SPECIAL NOTE : Subsky iyi ki doğdun !
yarın akşam Otto' da bana Martini ısmarlar mısın ?
soruya bak tabii ki ısmarlıycaksın !!!