Pazartesi, Mart 17, 2008

Hansel ve Gretel ile ortak yanlarım var *



yolumu bulmak için ardıma bıraktığım kırıkları kuşlar yemiş *
büyük anneme yemek götürürken kurt yolumu kesmiş *
saçımı şatodan sarkıtınca densizin biri saçımı kesmiş *
kötü cadının verdiği zehirli elmanın gazabından prens bile kurtaramamış beni *
şatoya gittiğim at arabası bal kabağı olsa iyi * o bile olmamış *
ayaklarıma büyük cam ayakkabı olmamış *
çirkin ördek yavrusu gibi sonradan anlamışlar değerimi *
çıka çıka karşıma çakma Robin Hood çıkmış *
iyiden alıp kötüye vermiş hep !!!
ve bu masal burda bitmiş ***
ikinci bölümünü çekmeyi düşünmüyorum ***



hayatın kontrolu ne zor iş be !!!
hiçbirşey yapmasan bile yorucu *
kadınların direksiyonu iyi değil der erkek kısmı *
çünkü bizler dikkatliyizdir *
ayrıntıcıyızdır *
kafa yorarız *
onlar gibi yüzeysel değiliz *
keşke öyle olabilsek *
erkeklerin tek kıskandığım özelliği bu !!!



Bjork dinleyip bu günü güzelleştirme fikri DANK diye dank etti *
kulağımdan eksik etmem o sesi *
okuyup , bakınıp bir yandan dinliyim *


uzun zaman olmuş pastaya şemsiye kondurmayalı *
ama şemsiye sakat mevzu *
bazı durumlarda açılmaz *
hayat böyle işte !!!
dikkat edecen be gülüm

hava güzel *
köy burnumda tütüyor *
herşey her dakika aklımda *
dün ve bugün ağladım mesela *
ilk size söylüyorum *
aramızda !!!
ıykkk ne klişe bir tv esprisidir bu :'' kimse duymıycak sadece 60 milyon duyucak '' diye !
hep bu espriye ortak olmak istemişimdir *
ohhh beeee *
attım içinden bu uyuz lafı !!!!