Pazar, Mart 16, 2008

hello my name is kaos !!!




akıl sır ermiycek özgüvenler görüyorum *
ciddi ciddi bu sıra hayat beni limitsiz özgüveni olan insanlarla karşı karşıya getiriyor *
gıpta ile takip ediyorum onları *
vayyy be şöyle hırslı ve EN EN ENNN şeklinde bir kadın olmadığım için kızıyorum kendime *
neden bunları anlatıyorum *
kel alaka değil*
kuafördeyim ;
hatun geliyor ve kuaför ile konuşuyor *
ne istediğini anlatıyor ve şöyle diyor :
''zaten çok güzel ve iddaalı bir yüzüm var , kat verip daha odak noktası olmak istemiyorum '' *
ahandaaa *
arkama Deniz Akkaya geldi sanıyorum *
bir dönüyorum normal ve yaklaşık 7 sivilceye sahip bir kızımız *
dönüp bir daha bakıyorum *
sesin ondan geldiğine emin olmak için *
evet O *
sonra ne var yani diyorum *
ne güzel *
hatun hepkeslerden güzel görüyor kendini *
hemen annemi arıyorum telefonla *
niye beni böyle yetiştirmedin diye *
zaten senin yüzünden evde kaldım diye veryansınlar eşliğinde *
valla benim annem asla şu klasik kız annelerinden olmamıştır *
hep annemin yüzünden !!!!!

mavi ve siyah *
hopeless romantic * ahh bayıldım bu lafa
Burdan aldım bu lafı *
baktım baktıkça doyamadım ***

BU elbisenin yetişkin versiyonunu dikersem eski ben olurum *
sonra kanatlanır uçarım *
galata kulesine çıkar ve hatta kanat takarım *
yere çakmamak için işimi garantiye alırım *
yedek kanat saklarım *
*
bak koçum sen benim dediğimi yap
yaptığımı yapma !!!
*
berbat bi laf ama güzel !!!