Çarşamba, Ocak 28, 2009

aç kolların sar boynuma/üşüdüm üşüdüm saraman beğğğnnnnn*



Blög ne sen sor ne ben söyliyim*
en iyisi sen sor ben söyliyim * nasılsa anlatıcam böyle sorman daha akıllıca!
Seçmen listesinde adım yok*
(Brükroatik tüm işlemleri son güne bırakma gibi bir sorunum var)
tabii benim gibi yüzlerce insanın adı yok listelerde *nedense?
Tabii sıramızı beklerken saatler boyu amcalarla teyzelerle kanka olduk*
Tabiii onlar olmak istediler ;
yandan yandan minik laf atmalar ve yarım saat sonunda halli hamur olma!
Şehirlerarası otobüs yolculuğunda yanınıza oturan yaşlı teyzeyle koyulan koyu muhabbet kıvamında !
Yok efendim niye listelerde adımız yok diye muhabbetin dibine vuruyoruz*
Komplo teorileri gırla*
Biz Kadıköy'ü başka Belediyelere yar etmeyiz halinde bir avuç ah Şu çılgın Kadıköylüleriz bekleme alanında!
Sağdan biri atlıyor soldan biri atladıkça bir kıraathane rahatlığı sağlıyoruz *
Muhabbet koyu
Ben arada gaz verici
''Ya amca bunların amacı belli '' diyorum amcam başlıyor ''listelerde niye en çok Kadıköy'de eksik var haaa?'' diye
Konu başlıklarını ben ortaya atıp aradan sıyrılıyorum !
şaka maka yarında mücadelemi sürdürüp o listede yer alacam !
fena inat ettim ***

Burda;spor sağlıklı yaşamın ayrılmaz bir mihenk taşıdır falan yalanlar sıralamıycam!
Benim için spor, kilo verme zamanlarında başvurduğum bir ızdırap aracıdır!
Ipoda en sevdiğim parçaları yükledim daha pis gaza geliyim ve tempomu arttırıyım diye*
nerdeeeee
sanki Arkeoloji ve Etnografya müzesini geziyorum *
Anadolu yakasında ki son günleri derinden kilo vererek değerlendirmek istiyorum *
Kalamış Marina yolu ve akabinde Fenerbahçe parkı güzergahı benim küfür ede ede yarı koş yarı yürü alanım !
Yürürken aklım beş karış;
kedileri seviyorum,muhteşem teknelere bakıp;''ulan bu millet bu parayı nerden buluyor'' diye söyleniyorum,Orta yaş evli ve dolar milyarderi amcaların teknelere manita atma vukuuatlarına paparizzilik yapıyorum,Kebapçılardan burnuma vuran kokuyu aforoz etmeye çalışıyorum,sonra fenerbahçe parkı kedileri giriyor devreye ve Kalamış'da ki halkım spor aletleri yeni gözdem ;
Hop yana aç hop sola aç


Ne güzel bir kitap !
Felix teşekkürler****
zevkin ve Fed-ex'in dert görmesin
Dünya cidden tersine dönüyor *
Artık kadınlar tek başına yaşamayı tercih ederken erkek familyası ana ocağını bırakamıyor!
Zaten geç olgunlaşan erkeklerin 30 yaşından sonra bile hala aile evinde varlığını sürdürmesi bana çok tehlikeli geliyor!
Ana evinden çıkıp,direk evlenen erkek ana kucağından karı kucağına ışınlanıyor! ve bence bu sebepten dolayı karısına bir anne muamelesi çekiyor!
İşte bu yüzden annesiyle evde oturup hep tv izlediği için sizle de hep ev hayatı istiyor!annesiyle tv izlerken ki ev huzurunu arıyor ve tembelliğe alışıyor ! Niye dışarı çıksın ki annesiyle çıkmıyordu!!
Annesiyle yaşayan bir erkek kendi hayatına sahip olamadığı gibi ikili ilişkilerde bunu ezikliğini çokca yaşıyor!
Eskiden 'eve kız atmak' diye bir tabir vardı,bu tabir 'eve erkek atmak' olarak değişecek VE artık gelin arabaları erkeği ana ocağının kapısından alacak! davullu zurnalı !!
Bir erkeğin kendini bulabilmesi için mutlaka yalnız yaşaması şart !
Evde hep arkasını toplayan kadınlar var.Önce anne sonra karısı * Bu insanın nasıl kişiliği gelişir ki ?
Düşünsene hep biri var biliyosun kirlilerini makinaya atan *
korkunç!!!
En komiği sevgilisiyle dışardayken annesine telefon açıp ''anne şurdayım bu akşam saat 10 da gelicem'' falan diye aralarında bir telekominitük bağ olması ! ev arkadaşı desen değil garip bir bağ!
sonra karısında arayacağı çok tehlikeli ve evliliklerin sonlanmasına sebep veren bağ!
-
-
Dilek Önder'in-Baba evini terk edemeyen erkekler yazısını lütfen okuyunuz!

Electronic Noise Controller
makaraları koy veren sağlam ritm!



verecen enine çizgiyi!
beğenen böyle beğensin hüleyn diyecen sonra!
dikine çizgi kadı kızında da olur **

 
kaybettim sandım
yedi cihanı aradım *
sanki kutsal kaseyi arıyormuş gizeminde aradım!
Beyazlar çoğalıyor mu ne*
buldum!

 

ben seni TIK ların olasın diye mi sevdim ?

Konuşamıyor
evet senden ve benden daha güçsüz
İnsandan korkuyor ve bundan daha doğal bir şey olamaz !
Haklı korkmakta*
İstanbul'da bir sokak köpeği olmak dünyanın en zor şeyi olsa gerek *
Onlarda bunun farkında!
Onlara su ver
Boşalan yoğurt kaplarına su koyup sokak köşelerine koyun !
sevgiler***