Pazar, Ocak 25, 2009

sen düldülsün ben bülbül*




-Şu Arog ve Recep İvedik polemiğinin tüm magazin programlarını himayesi altına almasına delirmece! Ulan 80'lerde Gırgırıye bile 15 milyon seyirciyi buldu Siz hala üçün beşin peşindesiniz!
-Çatalın sapıyla televizyon alıcısı icat eden,çay kaşığının kıçıyla uzay mekiği dahil herşeyi tamir etmeye kalkan yetenek fakiri ülkem erkeklerine selamı bir borç bilirim!
-Sağımız solumuz kon kon! Çocukların bile anladığı saçmalıkları ,ti re te anlayamadı abi * ona yanıyorum !
-Bütün anneler gibi benim annemde evlenmeden önce 36 beden olduğunu iddaa ediyor! Neden bütün anneler evlenmeden önce hep 36 beden olur? niye 38 değil?
-Makyaj erkeğe savaş ilanının teknik adıdır .Günün en komik yazısı!
-Geçen gün bu sıkmabaşların chat sayfalarını gördüm! Anam anasını islamik çet adı altında fingirdamasyon ! Caiz mi karşı cinsle nette zevk-ü sefa yapmak? Bizim Ümraniye'li Elif'de kesin ordadır !ver evladımmmm ordan bi caizzz çettt!!!
-Program konuğuna 'reklamlarrrrrr' dedirtmek akımı ne zaman son bulacak ?
-Obama, yemin ederlen canlı yayında neredeyse ağlamaklı olan Banu Güven olayını hala idrak edebilmiş değilim !
-Nihat Genç'in 'Aşk Coğrafyasında Konuşmalar' kitabının 208 sayfasının,her sayfasında; ''bu cümleyi nasıl kurmuş?nerden aklına gelmiş? ah ulan ne güzel benzetmiş'' dedirten bir kalem hakimiyeti var ki ağzım açık kaldığım zamanlar haylileşiyor!


Bu maskeli balo ve onun sahte yüzleri tshirt!
Hep dosdoğru mu olmak zorundayız?
hep birilerine örnek mi olmalıyız?
Büstümüzü mü dikecekler?
ardınımızdan nasıl bilirdinize eyiiii bilirdik mi diycekler?
-
Ulan bir tsihrtden,konuyu nasıl cenaze namazına getirdim anlamadım ha!

'A girl can never have too many shoes'
Evvel zaman içinde River Island'ın ayakkabı reyonunun tepesine altın harflerle yazılmış yazıydı ve altına alışveriş yapan kadınlar imzasını atıyordu !Güzel ve komik bir alan oluşmuştu mağaza içinde !
ayrıca
'yemin ederim bu son ayakkabi alışım' bölümünü unutmamak lazım !

sahaflara doyamayan biriyim *
Hele güzel ve sakin bir müzik var ise rahat 2 saat içerde kalabiliyorum !
Miskin kedili sahafları daha çok seviyorum ve galiba oraları daha çok tercih ediyorum!
noloyoğğ orda gen


yorgunum hancıağ

'always' yerine 'ulllveyz' diyen ,sempatik ötesi solisttt sayesinde elemenaların alayına bayıldığım cicili bicili gröp!

 

Kulak memesi kıvamında Blög!