Cumartesi, Ocak 31, 2009

yaban gülü gibisin dağda kırda bayırda*seni dermem imposibilite imposibilite!



-Biliyorsunuz ülkemizde dönem dönem bazı laflar dillere yapışıyor and dilden dile dolanıp LAF TRENDİ meydana getiriyor! Bunlardan en sonuncusu ve artık duymaktan gına gelen 'MİNVALDE' lafı! Herkes cümle içinde kullanmak için bu lafı alakasız cümleler kuruyorlar ''bu minvalde'' diye başlıyan!!!Fena be blög!
-Bütün Fransız filmlerini sanatsal film sanan güzel insanlara şapka çıkarıyorum!
-'Blog hobi için yazılmalı' diye bangırdayıp sonra sağa sola reklam alma tezatının hastasıyım!
-Eskiden reklamlar denilirdi şimdi 'reklama gidiyoruz' deniliyor! Şimdi ekranlarda reklamları söylemenin modası bu ! Ama ne kadar reklam dillendirme trendi çıkarsa çıksın benim gözdem hala L.atif D.oğan ve Küstüm küsebilirim show'un efsane reklam girişleridir.Eşarbığğnı yan bağlama eşrabınıı yan bağlamaaa şimdi gelsin reklamlarr tey teyyy!!!
-''Iyi sindirilmemiş bir aşk üçüncü tekillere muhtaçtır'' diyor Malt !
-F.riendfeed ve T.witterda yeni akımlar yok sanmayın.Bazı kurnazlar; tanımadığı ama ortam sahibi olduğunu bildiği insanları takip ettiği sayfalara ekliyor böylece aklınca takip edilen kişi O'nu farkedecek!Sanal ortam çakalları diyoruz bu tiplere* Sanal ortam dışında başka ortamı olmamış ve olmıycak sefils! Tosuncum ve Alem'e sesleniyorum; istihdam sağlayın şu zebillere!!
-Spor salonunda barfiks çekene el kol hareketi ve şaka yapan hatta bacaklarından çeken yapan hep bir arkadaş var! Eğer iki erkek spor salonuna 2 arkadaş geliyorsa beyin yaşları 15e iniyor* yemin ediyorum çocuklar gibi oynuyorlar!!



Bu güzelim ve hep sevdiğim yere gelmemizle bana zorla korku filmi izletti R!
Yahu şu korku filmlerinde illa yangın merdiveni sahnesi oluyor!
Hop oturup hop kalkıyorum ama bu zamana kadar yangın merdiveninde geçen çatışmalarda ölen aktör görmedim!
Omuzdan yaralanırar ama ölmezler
Yumurtaya can veren rabbim !!!

dünyaya teğet geçen ampüllare prodakşın

Adile Naşit ve Minür Özkul'un;turşu sirkeyle mi /limonla mı yapılır ?kavgası ve inadı gibi bir tartışmayı dün sıcak şarap için yaşadık!
ama sonra ben hariç herkes haklı çıkti!
Bu gibi durumlarda çaktırmadan çark edeceksinnn!!!

Bazı kumaşlar ve modeller klasik moda dergileri ve trend rehberlerine düştükten sonra her ülkenin tikileri tarafından saldırıya uğruyor!Bu sefer sokak modası ve özgün stilli insanlar bu kumaş ve modellerden uzak durmayı tercih ediyor ! Sürüye dahil olmamak için !
Mesela yukarıda ki gördüğümüz desen yıllardır sokak modası ve alternatif punk tutkunlarının gözdesidir ama Holivuda ve Cosmopolitana düştüğü için bu kumaşa tepki koyarak giymezler !
Bu gibi durumlarda kumaşı 6 ay kadar dinlendirmek lazım çünkü bahara doğru bu desen yerini başka gelgeç akımlara bırakacaktır!

 

Fotoğrafçı Aysun Öner'in , Stencil/Graffiti konulu fotoğraflarından oluşan sergi 'İstanbul Baskısı' nı kaçırdıysanız üzülün !Aralık'da KargaArt'daydı !
Ama bi o kadar güzel roportajı Kargamecmua'ya vermiş Aysun Öner!
yolunuz düşerse okuyun *
Daha önce önerdim mi bunları hatırlamıyorum şimdi *
olsun fazla müzik kulak çıkarmaz!
kendileri ile müşerref olunuz,Mişigın'dan sizin için getirdim !!!

Vintagebiscuit aile paketi ile çocuklar mutlu büyükler rahat !