Salı, Ocak 27, 2009

ortada fol va yumurta va!




Gazetelerde aşk ve meşk yazarları kadrosu ihdas edildiğinden beri çok aşka nüzul indi!
Malum Şubat ayı geliyor *
Aşk ve libido ayı da diyebiliriz buna *
Bu ne demek oluyor?
aşk ve meşk yazarlarımız için oldukça bereketli bir ay Şubat ayı*
Ulusca ,birlik ve beraberlik duygusu içinde idrak ettiğimiz sevgilier günü münsabetiyle büyükbaş erkek ırkımızı bu yazar taifesine karşı uyarmak hayırlara vesile olacaktır!
Zaten hediye konusunda sancılı ve anti-yaratıcı olan Türk erkeğini tek taş yüzük alma konusunda baskılarla karşı karşıya bulucaz bu ay!
Pırlanta reklamları eli kulağında tv'de dönmeye başlar !
'Şu kadarcık bir hediye sevgilim' liiii 25 taksitle alınan tektaşlar-!
Eskiden Boyner'den alınan 50lik parfüm or sevgililer gününden bir gün önce ucuza alınıp buzlukta bekletilen güller hatunlara yutturulabiliyordu !
gel zaman git zaman Türk dişileri akıllandı;
artık dişiler dişlerini biledi ve bu aşk gününü beklemekte!
Türkler den başka millet bilmem ki sevgililer gününü böyle duygusal temeller üzerene yaşasın tüm benliğiyle!
-
Ben ise ne alacağım konusunda kararsızım/R.nin benden daha yaratıcı olacağı kesin !
Hayda bree




Ülkem insanı nereye girse neşe ve bir nadidelik katıyor diyorum size inanmıyorsunuz bana!
Ben güzel kumaşlar bulunca ağzı açık ayran delisi gibi olurum*
Bir süre eylemsizlik süresi olur elbet
işte bu çizgi;boheme bağlanıp bağlanmamak arasında ki ince çizgidir!
Çoğu yaratan insanın tuzak dönemidir bu çizgi*
İlk başlarda sık sık düşersin bu tuzağa sonra yine yine yine yine yine yine!

Dumdum bu pozu verirken ;
içeriden ekşi mayalı ekmeğin yoğun kokusu evi sarmıştı !
Ekmek çıkınca,üzerine tereyağ sürüp yemenin hayali .li.li.li!



Berlin'den ardı arkasına güzel haberler geliyor!
Seviniyorum*
Yere çakılıp sonra bir sene içinde bu çakılmayla beslenebilmek ne güzelmiş*
ben bazen yok/oluşlarla besleniyorum,
bazen yok/olmalarla!
sahiden*


''Ey erik,beni de ver meyven diye
Elma da olsam ses etmem kimseye''
Küçük İskender/Kuduz Eylül

Eyvanınaa vardım ellerii hamurrrrrrr
-
'Kalın dilim olsun herkes doysun' felsefesi ile gelişen mutfağımda artık tüm paralı ve dolares günlerine hazır hissediyorum kendimi!
Çantalarında ev terliği getiren teyzeler,
Fönlü kafayla 1 hafta gezen komşular,
Kısır ve mercimek köfteli üçüncü boyutu zorlayan bileşimler!



Bu kitap ve daha sonra size göstereceğim 10 kitap beraber satılmakta!
Hepsi bir kutuda geliyor ve hepsi birbirinden keyifli*
Sokaklar renklensin dillensin !
Sadece Nuri Alço yazılmasın *

sen zahamet etme yerinden TIKlatmam derinden:

panikli ve nükte-pervaz hoş la müzika!
Rulers and the States uzak ara favorim*

Çıkarın kağıtları kompozisyon sınavı yapıyorum;
Kullanım kelime sayısı,gramer,sentaks,anlatım bozukluğu ve girmeli/ gelişmeli/sonuçlu bölüm hatasından puan kırarım