Pazar, Ocak 11, 2009

Blög pazar günü ve pazar payı !



Selam dostum !
Şu salak Pazar günü bir çırpıda geçer *
bi bokda anlamazsın ! Hele hastaysan kabus gün olur çıkar !
Öyle gereksiz bir gündür!!

Sıkıcı
Facebook'da bir magazin turuna çıkıyım dedim ama hala millette yılbaşı fotoları,yeni bi şey yok ! Kar yağsa da; millet kar içinde yuvarlandığı fotoları koysa.Kardan adamla pozlar verseler. X is watching snow yazsa iletisine !
Yok bu sıra bir yavaşlama var facebook canavarlarında * bu hoşuma gitmiyor !
Herneyse;
-Dün gece, battaniyemle birlikte Avrasya tv'de 'Nihat Genç ile Veryansın' programına takılı kaldım *
İki kere sinirleri bozulup ağlamaklı olduğu için program yarıda kesildi*
3 vurgu kulaklarıma mıhlandı:
-''Tanrım bizim akıl sağlığımızı koru!''
-''Arkadaşlarımın vurulduğu günden beri masa başındayım, susmuyorum ve susmıycam!''
-''Bu ülkenin iç sesini susturmaya çalışıyorlar !''
Ya blög böyle işte!
**************
Haaa arada oraya buraya zaplamadım sanma
Ferhat Göçer ve boyun damarlarının programına baktım ara ara !!!
Sonra belgesel buldum missato tadında;
Yahu bu antilop ve ceylanlar dereden su içerken timsah gelip bacaklarından kapacak stresi tüm belgeselimin içine ediyor*
''Kaç lan ordaaann'' diye bağrınıyorum salonda!
Ne fayda,,, kalp krizinden gidecem bir gün bu antilopların su içme sevdası yüzünden !
-
-
Size ne bunlardan ?
ama olsun gelmişken okuyun !
Satışı Berlin'de gerçekleştirilecek kırmızı beyaz ceket !
ismi ;
''ben de isterem kiraz dudaklardan/ben de isterem elma yanaklardan''
Biraz Süheyl Uygur ceketi gibi dursa da çok güzel bir kumaş ve 80'lerin sadık bir modelidir!
tabii içine alakaksız Hippie girl tshirt kombini ilennn!
Sanırım 'plaj ve Süreyya' ikilisi bu ülkenin kaderinde var *
1958'in dergisinin içinde Süreyya Plaj güzeli var*
yıllar yılları kovaladı yine bir Süreyyamız var !
Fotoda arkada ki hatunu kesen saplar favorim*
yılları yılları kovaladı saplar yine var !!!
sapsız bir Türk plaj kavramına zaten karşıyız!Bana dönem dönem gelen 'sağlıklı beslenmem lazım' ataklarının biriyle karşı karşıyayım *
yine; pringles görünce gözlerim yerinden fırlıyor /Little Ceasarz pizzanın L sini duyunca kan basıncım fışkırıyor ama hani bi şekilde minik minik dikkat ediyim diyorum !
Tansaş'da indirime giren Nutella'yı pas geçtiğim için kendimle gurur duydum*
hala pis boğaz olduğumun bilincindeyim ama aktar aktar fink atmaktan da geri kalmıyorum !
Sabahların Sultanı Seda Sayan; ''güzelliğimi her sabah 2 kuru gaysıya borçluyum'' diyince kuru gaysı bile aldım !
tanrım şu kuru kayısı ve üzümden nefret ediyorum *
bir de kuruyemişin içine kuru üzüm katarlar ya *
badem ararken eline ıslak ıslak kuru üzüm gelir hani*
O da hep beni bulur anasını satimmm!!!

Karşıda bir kumaşcı bulacam güya*
adress salakça yazılmış *
''bulursam kendime plaket verecem'' diyorum yolda iz sürerken
Kayahan'ın kara dantel sokağından daha vahim bir sokağa giriyorum*
kağıtta gir diyor çünkiiii
ve sonunda alakasız bir yerde bir cennete kavuşuyorum !
'tipine bakmıycan/iç güzelliği önemli' lafının doğruluğunu bir kez daha yaşamış bulunuyorum !

Eski sevgililer iyidir
Bazen şerefsizdirler ama iyidirler
ama genelde şerefsizdirler !
Ne biliyim belki iyidirler !
-
Blög şimdi o/nu bu/nu bırak :
Tripv2.o Hera'da Eski Sevgililer günü partisi var ha işte gidicem !
14 Ocak Çarşamba ve Kadıköy sularında olması ooo beybi mükemmelato da o yüzden !


Bak şimdi olay çok basit:
Asla giymediğin ve giymiyceğin jeanlerin vardır
muhtemelen kaseyi çirkin gösterdiği için giymez ama atamayız da !
Beyonce kıçı gibi göstersin umuduyla aldığımız çoğu jean hayal kırıklığı yaratır *
O zaman makası alıp kesicez*
renkli çoraplarla giymek amaciylen*
benim gibi tersten bir makina dikişi de çakabilirsiniz*
DIY olduğu belli olacak şekilde ama !
jeani kestiğinde arka cep duruşu tamamen değişir ve popo biraz havada gözükür!
Hepimizin içinde bir Beyonce yatıyor aslında ama jean maduruyuz!!!
Ben Derya Baykala vurmadan kendimi,konudan uzaklaşıyorum .....
 
bam bammmmmm

50'lerin uzun bir etek modeliyle poza eşlik eden yine 50 yapımı bir makina!
baş ucuma koyup ara ara kurcalıyorum
Kadıköy antikacalarını eşeleminizi şiddet dahilinde öneriyorum !

'Kalabalık şehrin en işlek caddelerinden birinde avutuyorum kendimi!' cümlesi ile göz göze geliyoruz ;
Türk kodeksine uygun pamukla, kırmızı ojelerimi çıkartıp/siyahları sürerken
o ouvv ouuvvv ouvvvv diye uludukları güzel parça Locarno'yu seviyorum ama sanırım o sesleri çıkardıkları için seviyorum !
StGeorge adlı eserinde de aynı ses öbeklerini çıkartıyor*
O zaman ver flaşı
ver ganı!!!

Buralara sık sık gelişim ondan !