Perşembe, Ocak 15, 2009

Dertli gönüllere giren işte benim Zeki Müren!



-Paşamm paşammm,,,herkes sussun sen söylee!
-Bitmiş kutu kolanın içine,bitmiş sigara paketini sokuşturmaya çalışmak nasıl bir hırstır? Ha soktuk sonra ne olacak?
-Msnle yaşayan insanların topluma kazandırılam projesi için neler yapılabilir?
-Gece yatmadan önce saçlarını tarayıp yatan kadın tipi vardır eski Türk filmlerinde!Yıllarca ilerde böyle bir aktivite yapacağımı sanıyordum!
-Radyoaktif aşure dalgalarını def ettik allahıma bin şükür*
-Şu cinsleri sokaklara salsalar ya !Bizim olsun demiyoruz/onlar dolansın biz bakalım diyoruz!

Dün gece uyurken aklıma bi şey geldi*
'kalkıp not almalıyım' dedim kendi kendime*
O kadar uykum vardı ki kalkamadım ama durmadan savaşıyorum kendimle;
kalk-kalma-kalk-kalma*
'Tanrım bu fikir süper ve ben bunu sabaha kadar unutmam nasıl olsa' dedim ve nam-ı tatlı uykuya geri döndüm *
Sabah uyandım
düşün düşün
neydi?
(Bu yüzden bugün biraz kızgınım kendime)


Broşları seviniz!
Kocamanlarını bağrınıza basınız!
Vatkalı ceketlerinize takınız!!!

Fero tüm dikkatini toplamış sanatını icra ediyor!
Sanat diyorum çünkü tam olarak bu dediğimi yapıyor*
Ortalık yerde çalışmaz,
yaklaştırmaz!
'çok kaprislisin' diyince kızar *
En çok benle kavga eder ama sorarım en çok kimi sever?
60'li yıllardan günümüze gelen nadide bir çanta olur !
Kapkaça kurban gitmemek adına bu minik saplı çantayı çapraz takıp ,boğazında dolanan bir kadın görürseniz anlayın ki benim !


TIK ın Tık dan başka dostu yoğ

'Yaramazlık yok ,binmeden evlilik sandalına' gibi arabeskin allahı laflarla bezeli eseri icra eden bir bağyanın şimdi kalkip 'punk doğdum,punk yaşarım kime ne kime ne' tavırları komik mi ne?


80land vintage&küpe's dialogu:
vintagebiscuit : küpeler harikasınızzzz!
küpeler : Bu tatlı sözleri kim bilir daha önce kaç küpeye söylediniz!


Doğalgaz faturasını görünce kaçmaya karar verdim !
şaka
gelcem bi kaç güne*


Dijital ortamlar digitalism den gelir
tümden gelim tüme varım
varan varana !
so far/so good/so what?