Salı, Ocak 13, 2009

prezentbl manyaklar aranıyor!nalakası var?


NALAKASI VAR 1 ?
İnternetten gaste okucam her sabah gibi . Tıklıyorum okuyorum.Sonra ekine tıklıyorum,okuyorum.Yazar arşivlerine bakınıyorum tıkka da tık suretiyle.Allah allah,,, tanıdık gelen konu ve cümleler çarpıyor gözüme! ulan bunu ben yazmamışmıydım ahanda benim cümlelerin siyam ikizi diyorum kendi kendime!Copy Paste yapmış ardından keyfine bakmış!
Ulusal gazetenizi yiyim,arakçı torpille giren mini bağyan yazarlarınızı yiyim!

NALAKASI VAR2?
Türk kılık kıyafetinin vintagesinde don lastiğinin yeri tartışılmaz!
hemfikir miyiz?
evet!
O yüzden yazlık etekliklerin beline basacan don lastiğini
gavurun pili tarihi nereye kadar ?
Sanki Brighton düşesiydik alayımız !
Bu don lastiği öyle bereketlidir ki kilo alıp verince hemen bi delik açıp lastikle olayı halledebilirsin !
Don lastikli etekere dönüşümü bizzat bugün başlatmış bulunuyorum *
alttan püfür püfür hesabı !!!NALAKASI VAR3?

Ülkemin nadide eski 7dergisinin kapağı !
Aylar önce Kadıköy'de bir sahafta görüp fotosunu çekmiştim ama almamıştım *
Geçenlerde 'acaba bulurmuyum?' sorularıyla gittiğim sahafta şakk diye buldum Ceyarı!
Şahsen ben Ceyar'ın zır deli olduğuna inanamıyorum !
insan konduramıyor be blög*
NALAKASI VAR4?
Issız Adam fenomenine karşı benim denyo adam bu !
Yeter ulan başka şeyler girsin vizyona
kalksın üzerimizden şu romantik ortam !
-
AHHHH Issiz mıssız boşverin şu süt yavruyu biriniz evlat edinin ! çok tatlı!!!
NALAKASI VAR5?
Leoparı artık heryerde kullanıyorum çünkü 80'leri çok sık kullanmaya başlayacağım bir 2009 gibi görünüyor !
Bu sezon halk insanının da ulaşabileceği kumaşçılara oldukça animal print kumaşlar geldi!
Boşuna bana 'bulamıyoruz bacım yetiş' falan fıstık diye mızlanmayın !
kalınları var * alın kendinize çanta neyin yapın !!!
Beni sinirlendirip Derya Baykalla telapatiye zorlamayın !(la yı virgülle ayırasım yok )
NALAKASI VAR6?
Arkadaşlar iyidir II.Böyle, manyak manyak plakları toplarlar o ayrı ama özlerinde iyidirler !
taaa eskiden arkadaşlar olduklarından bağra rahatça basılabilme özelliğini de beraberinde getirirler.
Çokomelin jelatinini,hayat bilgisi kitabının arasında düzleştirme yarışında olduğumuz dönemlerden
taaaa
!!!!!
NALAKASI VAR7?
80'ler vatkalı kazak modeli*
ehh yukarda ki kazağa benzer !
ben çizerim/ rengini belirlerim
kalan sağlar sizindir!

----
NALAKASI VAR9?
tikine çizgi her zaman zayıf gösterir hurafesine inanmam!
modanın içinde olan biri olarak açık yüreklilikle inanamadığımı beyan ediyim burdan da içimde kalmasın !
''Neyse odur/mal ortadadır'' felsefesine gönül dayatmış bir insanım !
Zayıflıycaz başka çaremiz yok
Osman Müftüoğlu'da taktı 30 yaşa yahu ;
yaşlılığa yatırım yapma yaşıymış *
ne oluyor yahu:
ölmeden gara toprağa gömdülerr beniii hüüüüüüüü!!!!
tamam zayıflıycak baskı yapmayın adama bi şuna bakıyım sonra!
Osman kapatalım bu konuyu büyümesin

NALAKASI VAR11?
pek stilize müziko!
Howling Bells kimin için çalıyor?
NALAKASI VAR-FİNAL?
Muhabbet bağına girdim bu gece
açılmış gülleri derdim bu gece