Pazartesi, Ocak 12, 2009

Vintage'ye kolalı.da gömlek ne güzel yaraşır!



-Msn.köm'un salakça testlerinden birine kurban gittim !Sonuç vahim sorma !Aylarca direnip hiçbir testi çözmemekle övünürken !!!!!
-Eğer koridorunuzun zemini fayans ise mutfağa giderken kaymak çok güzel oluyor!evde snowboard hesabı*
-Cesc Fabregas tabii ki haklı olarak en sexy futbolcular listesine girdi ama ne olur şu adamı ingilizce konuşturmayın !Fatih Terim ingilizcesi kadar manidar ve anlam dolu !!!!
-R. ile dere tepe düz gidip ev ararken bu evi görüyoruz ! bayılıyoruz ama sanırım daha güzelini bulucaz 2 sokak ilersinde !
-Adanalı dizisinin reklamlarını her saniye başı gösterdikleri için artık kendimi Maraz Ali'nin gerçek sevgilisi sanmaya başladım !'Fark var seninlee benim aramdaa büyük bi farkk varr /benimle senin aranda kocamann bi fark varrrr'diye giren oynak rap dizi parçası ise insanın orasını burasını oynatıyor!
Bunların bütün sorumlusu Memoli vakasıdır biliyorsunuz değil mi?
-Sadece; Thailand,Rusya ve Ukrayna'ya bayii gezisi düzenleyen ülkem sanayicilerini kutluyoruz !Tüm kadınlar birliğine sesleniyorum ;yollamayın şu kelaynaklarınızı !!!!Sabah güneşi uzunlu kısalı bıyıklarına vuruyor*
tesadüf değil*
kendi ayarlıyor güneşi yüzüne doğru !
''Dünyayı durdurun güneşi öpeceğim'' diyor Ahmet Erdem satırlarının arasında*
ne güzel diyor!!!
ben ise;
hem güneşi hem Dumdum'u hem öpmek istiyorum sabahları !
sidikliye vurduğu gerçeğini bile bile....
Benim pis boğazlılık tarihçemde önemli bir yere sahip olan şemsiye çikolatası !
Bizim veletliğimizde öyle Tobleronlar yoktu (yaşlı.mıyemmm?)
varımız yoğumuz şemsiye çikolataydı
Otelin karşısında ki kuruyemişcide ipe dizilmiş sallanırlardı *
Rahmetli amcam dayanamaz alırdı *
ufak tefektim ama ölümüne yerdim !
(hatta gidip bir yerlere saklanıp yerdim ki kimse istemesin diye)
Tutmayın beni illa TIKlıycam :



Asmalarda üzüm/yosmalarda gözüm isimli nadide 70'ler day dress!!
güzel bir parçadır
emek verilmiş bir parçadır!



60'lar döşeme kumaşı !
igragat ustası değilim ama bunun hakkında çok fena atıp tutabilitem var !
sevdiğim şeylere karşı böyleyim galiba*
bırak beni üç saat anlatırım sana !!!
'geveze fobisinden dolayı sonunda geveze olan genç' diye, kadın programlarına çıkarım !
Çileli Vintagenin dramı birazdan diye!


Ulan daha dün sağlıklı beslenecem diye and içtim ne oldu pıssttt*
İkizler burcu kadını olmak böyle bir durum işte!
Çok sakatttt ve ibret-amiz bir durum! *
Ama geçerli sebebim var bu seferrr:
Benim suçum değil,,,iyi bir cheesecake ustası olacam da ondan bu alet edevat !
Herşeyin kursuna giden kadınlar olmak istemiştim hep !
yuppieeee
'Your love is something I cannot remember' gibi busende bir lafı tutup şarkının içine monte ettiğiniz daha çok seviyorum sizi*
S leri söylerken peltekliğe vuruyosun işi ama ben bayılıyorummm!!!



Hora da Vintage ne diyon
söylüyon söylemiyon
daha da bana ne diyon