Cuma, Kasım 16, 2012

tahin&pekmez*

 
   
7 Steps To The Perfect Girl's Profile Picture yazısını okuduktan sonra aramızda ki Facebook geyiği oldukça alevlendi.Facebook profil fotosu için ulus farketmeden bunun için verilen çaba.''Facebook umrumda değil zaten facebooka ayda yılda bir giriyorum'' diyen (muhtemel hiç Türk dizisi izlemeyen) ekip bile bu tufanın ta bodozlama içinde aslında.İşin garibi Türk erkekleri daha bi atakta.Kadınlardan daha seksi poz veriyolar artık .Vallahi billahi daha çok özeniyorlar;yandan yandan çekmeler,yanar dönerli bi takım profil fotosu olmak için doğmuş pozlar.Ve artık Türk erkeği.de dudak pozuna yatay geçiş yaptı.Bakıyorum da dudaklar aralanıyor falan,uuu lö yerli yağız crew.Yani aslında bu yazıyı kadınlar yerine erkekler diye okudum ben.Ve erkeklerin 'mutlaka havuza atlamadan önce veya deniz kenarı çıplak bi pozu olacak' fetvasını kim verdiyse onu ense kökünden yakalamak ve kafasını thai yağında marine etmek istiyorum.Olm Kıvanç Tatlıtuğ musunuz?Nasıl özgüven?2 çocuklu İlkokul arkadaşlarımın erkekten soğutan fiziğini gördükten sonra ruhta yaratılan tahribatın hesabını kim verecek.Koy adam gibi gömlekli fotonu oraya,neyine açmak senin 2 santimlik omuzlarını ya?2 çocuklu tahrikcan.David Beckham sanki aybalam.Nasıl bir özgüven,denize atlamalar,gerilmeler falan.Yeri geldiğinde 'manda gibiyim karıcım lütfen beni çekme' demek bi erdemdir.Senden Chris Brown baklavası istemiyor kimse, her Türk erkeği gibi yap Dukan'ını rahvan gitsin.Karılarınızı zayıf görmek isterken iyi tabee.Ayrıca bi kadın koysa öyle havuz başı ,deniz serpilme pozlarını demediklerini bırakmazlar .Kızdım bak iyice şimdi.Feminist yaptınız akşam akşam yea.

Ya gencolar bakın ,yağız Türk evlatları ....bizim hatun cemiyeti olarak öyle illa 'taşa sığınasımız geldiyse,sanat bizim içindir hadi kutsanak modundaysak ve bi iki hayır duası dudaklarımızdan dökülsün istiyorsak' Tumblr'a girip 'male models' yazıyoz ve tüm allahın sevgili kulları karşımıza hopppp diye dökülüveriyor.Tahin &pekmez gibi geliyor tabi.Ordan bakına bakına hoşumuza giden kekliğin üstüme mouseumuzu tıklatıyoruz,falan filan.(Ve sevgilimiz.de bunu kıskanmadan yandan yandan bu sanatsal faaliyeti izliyor.'Müze geziyorum farzet' diyip yırtabiliriz bu işten .Ben öyle yaptım an itibariyle :P)


Dökül susam dökül

mini not:Aslında çöldeyimli bir yazıya girişmeye ümitlenmişten yazı facebook fotolarına geldi.Ve başta koymuş olduğum jellyshoes&beach fotosu kelebek gibi kaldı.İdare edin.