Pazartesi, Aralık 31, 2012

Change of Viewlü aslanım burda yatıyor*







İçinde olmak istediğiniz bir projenin hayalini kurup,ilk sizin aklınıza gelmiş bir yaratıcılık onur nişanesine yollu göğsünüzü kabarabilen kel fatma gibi şişirirken..ken .ken .İşte tüm mesele bu 'ken'.Bu projenin çoktannnnnnn dünyanın başka bi yerinde,başka bir allahın kıyaklı kuluna nasip oluşunu öğrenmem 31 Aralık günü sabahına denk geldi.Hem gülümsedim hem de ben hayata geçiremesem bile katılamamış olmaktan dolayı efkarla connection eyledim.Akabinde; bi elimde mouse bi elimde kol böreğiyle durumdan zevk almaya baktım.

Bettert Magazine-See one city through the lenses of two photographers mevz-u şerbetine tıklayınız.
Sırayla mevcut olan tüm şehirleri okuyup fotoğraflara bakıyorum.İlginç olmuş.Sao Paulo hakkında şimdiye kadar o kadar birbirine zıt şeyler duydum ki ,sanırım en çok ilgimi bu bölüm çekti.Sizler diğer şehirlere de göz atınız ama.Harika açılar var,bayıldım!


Fazla bayılmadan hepsini taste etsek.
Ace & Pearl - Acquired Taste