Perşembe, Ocak 03, 2013

dağlar kızı Reyhan'ın yüzü suyu hürmetine*


A beautiful trip to Kitzbühel  yazısının fotolarına aşık olan ben, karlarda yuvarlanma hayalleri ile perçinlenmeme perçinlenme eklemekteyim.Düzenli bi tıklayıcısı oldum diyebilirim.Şimdilik sadece düzenli olarak mousumu tıklatabiliyorum lakin bedenen palmiyelerin arasındayım.Linki gerekli yere yollayıp taciz etmeye çalışsam da şimdilik sonuç verdi sayılmaz.Sanırım çok klişe bir kadın yaptırım çalışması olduğu için sökmüyor.'Meğer bahtım böyleymiş görmeseydim bu linki ezelden' diye bakmaya devam edacazzz.Olmadı, son çare olarak bi kaç Hürrem -oyunları ve ecdad genetik kulisler işleme zanaatını- devreye sokacaz.(umarım google translate bunu her zaman olduğu gibi kıçından sallayarak çevirir.uehuee.düzgün çevirceği tutuyomuş)

Burnumuz donarken dinlesek,uzuvları dansa meyil versek inceden:
Swinging to the Bass by Los Charly's Orchestra