Salı, Ocak 01, 2013

ridersa kapaklan,dannn!*


Riders Magazine'nin içeriği hiç ilgimi çekmediğini rahatlıkla söyleyebilirim.No motor no kapiş yani.Havada>hız ve adrenalin tutkusuna yakın olan ben kara için aynı şeyi diyemiycem.Benim burcum ne grubuydu la,hava gurubu  olmıyım?Herneyse daha grubumu bile bilmiyorum:(,uğurlu taşım falan ne ki acep?

Yeaaa konum burcumun ne grubu olduğu değildi(ikizler burcu:kaka,çiş grubu).Derginin konsepti ilgimi çekmese bile bu derginin kapaklarını,çalıştıkları fotoğrafçılarını ve styling becerilerini özenle takip ediyorum.Mesela şu kapak bence lö efsane.Ayrıca bu kapak da favorim.Daha bi çok alıp sakladığım harika kapak çalışmaları mevcut.Dönüşen dergi yapısında olduğundan mütevellit acayip keyif alıyorum çalışmalara bakarken.Ayrıca, post fotosunu şu yukarda duran foto olarak seçmemin  sebebi çok açık.O tshirt ve kapşonluyu hemen istiyorum.İçi dövmelerle birlikte sizin olsun dışı benim.Öyle de vefakar arkadaşım.Davam kesinlikle tshirtle.
İşte Phonz yavruları burda ... Lav yaaaaaaaaaaaaaaaaa  Phonz!Bu markayı yaratan ikiliyi seviyorum,onlar da beni seviyor biliyorum.Karşılıklı besleniyor olabilmemizden kaynaklı bir sevgi bu.

Riderslı,says black kanadından floral smelli:
Madlib - Flowers